10 september 2012

stukje van de natuur in de biesbos.


sommige natuurbeheerders denken toch werkelijk aan alles,stel je hebt je telelens
 vergeten,zal niet gebeuren maar toch.walla hier heb je dan
de super de super lens met hele mooie doorkijk.


en dan heb je het geluk dat je die superlens mag gebruiken en dan zie je dit.


het nadeel is alleen dat alles toch wel verder weg is


je kan goed zien dat het oogsttijd is de appeltjes zijn plukrijp.

heerlijk heel veel ruimte,en straks die hele ontpolderde polders erbij dat moet toch wel een
vogelgebied bij uitstek gaan worden.


maar ook om te wandelen kan je je hier uitleven.


hij zat heel ver weg maar deze buizerd wou ik niet missen.


wat mij wel opviel is dat je hier ook niemand tegen kwam terwijl het zo mooi is,
nou stikt het hier wel van de hinderlijke vliegjes die belagen je met zwermen tegelijk.


maar hier gaan we zeker ook naar terug,ik kom tijd tekort ik wil nog zo graag heel veel zien.

9 opmerkingen:

  1. wauw bas, ben je met een fluisterboot gegaan?
    da's geweldig hé,
    wat een schitterend gebied

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vergeet nog één ding, Bas. Ze hadden ook nog een krukje voor je klaar gezet op foto 1. Maar ik snap het al, je wilde helemaal niet gaan zitten. Er was veel natuur te bekijken, dat heb je ons wel door jouw lens laten zien. Kan me voorstellen dat je nog eens terug gaat. Zo jammer dat het nu weer slecht weer wordt. Fijn blog. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een natuurgebied zeg!
    Dat vraagt inderdaad om nog een bezoek terug. :-)
    Gaaf die buizerd. Scherpe ogen! Goed gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bas
    Ik herken deze wandeling..ik neem aan dat je een rondje gemaakt hebt vanaf het bezoekerscentrum. Het is een prachtig gebied..maar zoals je al schreef ..meestal vogels op grote afstand. De fluisterboot is een aanrader (heb je die nog genomen ?)
    Mooi gebied..ik moet daar ook weer eens naar toe.
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hou mijn muggenspray bij de hand, bas, en stap vlotjes met je mee, want wat is het hier mooiiiiiiiiiii! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie stukje natuur ...
    moet fijn zijn daar zo te kunnen wandelen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful photographs, nature is introducing fantastic views us. I am greeting

    BeantwoordenVerwijderen