14 november 2012

gewoon ...mensen

zaterdag was er bij ons in de kerk de jaarlijkse bazaar waar ik foto,s maakte voor de website
 van de kerk.en toen viel mij op dat iedereen eigenlijk met
 andere interresse binnenkwam heel divers heel menselijk,goh wat lijken we toch op elkaar.

mijnheer maakt u een foto van mijn nieuwe ketting.hij past hier toch goed bij he.

speciaal gebreid door Annie voor de bazaar.sjaals ,truien,handschoenen,broekjes
 noem maar op .dat is een jaarrond werk.


zou daar wat te eten in liggen? 


nee maar dit lijkt wel echt kristal.het zal toch niet waar zijn.... 


wat kost dit nou ook al weer??


nee maar wat zie ik nou toch. 


het zal toch niet waar zijn!!! 

ik mag dan in een kerk zijn maar dit vertrouw ik toch niet


zou hij er tussen zitten??? 


laat ik nou toevallig mijn vergrootglas bij me hebben. 


bekijk het maar  

zonder titel

wat ligt daar nou toch???daar kan ik wel even voor bukken.


als je muts maar goed zit,ja toch. 

24 opmerkingen:

  1. a nice mix of folks of all ages. :) some unhappy faces, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie portret foto's......goed gedaan.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahaha bas, je hebt het goed te pakken, erg leuk om te zien waar mensen zoal naar op zoek zijn en kijken hé,

    heerlijke serie koppies,
    ik wil ze allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik jou zo volg en lees met je foto's en verslagen, denk ik dat je behoorlijk dikke boeken zou schrijven bij foto's die je op een station kan maken (ik reis veel met de trein).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker zo foto's van mensen maken zonder dat je commentaar krijg ;-)
    Je hebt er weer een geweldige portret serie van gemaakt Bas.
    Je begeleidende tekst is vermakelijk en voegt er echt wat aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I enjoy church bazaars too, mainly for people watching, like you do here.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende foto's.
    Ik hou er van om de uitdrukkingen op de gezichten te bekijken. Je hebt het knap weten vast te leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie portret foto's Bas en ze zijn zeker in verschillende dingen geintresseerd.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi .. ja, we zijn allemaal hetzelfde!

    en toch zo anders! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk al die verschillende gezichten, Bas. De bazar was goed bezocht, zo te zien. Is er nog een aardig bedrag opgehaald? Gezellige serie. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tweede foto van het meisje met de ketting is een topper Bas.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Over belangstelling was niet te klagen zie ik. Hele leuke reportage!
    o.t.
    Wat betrefd de Bommelas bofbibs dat ik ben ....heb ik daar al eens binnen gekeken. http://artmus.wordpress.com/2011/06/12/weer-naar-de-bommelas/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Bas
    Wat super om verschillende mensen zo op de foto te zetten, knap werk. Ook de bijschriften zijn heel passend.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke reeks portretten en de sokjes zijn schattig.
    Mooie en grappige serie.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful different portraits of the different people. Great !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig die verschillende uitstralingen op de gezichten een byzonder mooie serie Bas..groetjes wim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi gedaan, Bas.
    Al die verschillende mensen met hun diverse gelaatsuitdrukkingen.
    Knap in beeld gebracht !

    gr. Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb je een award gegeven. ( zie mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een gewone blog met gewone mensen
    die je mooi hebt kunnen spotten, zonder dat ze poseren en het door hadden. dat vind ik de mooiste mensen foto's..

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Bas

    Ik vind het ook top als je verschillende soorten gezicht uitdrukkingen op foto vast kan leggen.

    Ik durf niet zomaar een foto te maken van mensen, je moet officieel toestemming te hebben van de mensen waarvan je foto's maakt om ze te mogen plaatsen op internet.

    Jij durft dit wel en je hebt mooie momenten gevonden van het winkelend publiek

    Fijn weekend

    Groetjes van redrose

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie mensen fotografie Bas, heel spontane foto's allemaal. Om zo'n foto's te maken is wel durf nodig...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik weet nog wel dat je op je puntblog ook een keer zo'n serie hebt gemaakt. Altijd leuk zo'n bazaar en ook vaak voor het goede doel.
    Je ziet dan inderdaad wel allerhande pluimage voorbij komen hihi.....

    Leuke spulletjes zie ik daar liggen, dus ik denk dat het ook heel wat opgeleverd heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen