woensdag 14 november 2012

gewoon ...mensen

zaterdag was er bij ons in de kerk de jaarlijkse bazaar waar ik foto,s maakte voor de website
 van de kerk.en toen viel mij op dat iedereen eigenlijk met
 andere interresse binnenkwam heel divers heel menselijk,goh wat lijken we toch op elkaar.

mijnheer maakt u een foto van mijn nieuwe ketting.hij past hier toch goed bij he.

speciaal gebreid door Annie voor de bazaar.sjaals ,truien,handschoenen,broekjes
 noem maar op .dat is een jaarrond werk.


zou daar wat te eten in liggen? 


nee maar dit lijkt wel echt kristal.het zal toch niet waar zijn.... 


wat kost dit nou ook al weer??


nee maar wat zie ik nou toch. 


het zal toch niet waar zijn!!! 

ik mag dan in een kerk zijn maar dit vertrouw ik toch niet


zou hij er tussen zitten??? 


laat ik nou toevallig mijn vergrootglas bij me hebben. 


bekijk het maar  

zonder titel

wat ligt daar nou toch???daar kan ik wel even voor bukken.


als je muts maar goed zit,ja toch. 

Een reactie plaatsen