16 november 2012

jong en een beetje gewillig.


ik doe wel alsof maarrrr ik zie je heus wel en ik waarschuw je kom niet te dichtbij want
daar hou ik helemaal niet van. 


terwijl onder de bomen een boer gewoon aan het ploegen is en hij in een boom langs
een drukke weg zat moest ik toch elke keer weer wachten totdat hij weer terug kwam. 

volgens mij probeerde hij mij duidelijk te maken ,zo van ik heb het al gehad met jou.


nou ik zal nog even kijken en dan moet je wegwezen.




bekijk jij het maar ik blijf zitten jij denk dat ik voor jou op gaat vliegen ,nou dan kan je lang wachten.. 

32 opmerkingen:

  1. Prima foto's Bas...... leuk om er zo'n serie van te kunnen maken.

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is a nice bird. Good photos :)
    Greetings,
    Abhinav

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en ook scherpe serie!
    Prachtig diertje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe serie. Zo dicht heb ik een torenvlak nog nooit kunnen benaderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, en dan zo dichtbij, bij mij zijn de afstanden meestal onoverbrugbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig beestje zeg.
    Een genot om te zien en een voorrecht!
    Geduld is een schone zaak. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wil ik ook wel voor de lens Bas, wat mooi om te zien.
    Zeker in het echie natuurlijk.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, lekker dichtbij, Bas. Dat heb je mooi gedaan. Wat een geluk dat je 'm op de foto kon zetten. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou bas,

    je hebt geen bot gevangen,
    geweldig wat bleef het diertje mooi zitten voor je ,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht foto's Bas.
    Eerlijk gezegd zou ik daar zo een paar uur op willen wachten :)
    Gelukkig had jij ook geduld en kwam deze torenvalk steeds terug omdat een portretserie hem uiteindelijk toch wel aansprak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Bas, wat een buitenkansje om deze Torenvalk er zo mooi op te kunnen zetten.
    Knap werk om hem zo dicht te kunnen naderen en een mooie serie heb je gemaakt, compliment.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bas
    erg mooie serie van die torenvalk.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk...daar springt je hart vanop...wat een buitenkansje. Je hebt je kansen goed benut!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die heb je zuiver Bas, ik kan me inbeelden wat er in je heeft bewogen toen je deze foto's kon maken :-) een flinke dosis geduld... het is de moeite waard hé ?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf Bas!
    T.V. staat er prima op, dat was wel mazzel voor je hè!

    fijn weekend,

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihi .. hij heeft jou in het vizier, bas!
    en hoe! :-)))

    en jij hem!
    en hoe! :-)))

    fijn weekend, bas!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's van de torenvalkman.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat mooi Bas! Bofferd! Ik ben verzot op roofvogels maar het lukt me maar nooit ze op de foto te krijgen! Echt heel erg goed gelukt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een schitterende serie Bas

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke valeken zeg ze zijn egt mooi hoor vind ik. vind het prachtig. moeten wij ook een keer naar toe .gaan als je het leuk vind. om het te doen opa van jose voor u opa x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. You caught him really well, beautiful photos of the Kestrel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit vind ik echt een hele leuke serie Bas en je hebt hem nog mooi van kleur ook. Ik vind roofvogels sowieso altijd schitterend maar ze zijn zo moeilijk te "vangen".
    Echt mooie serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zo zie je maar, met geduldig wachten bereik je heel veel, knappe foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, dat is gaaf zeg, een torenvalkje zo dichtbij. Je hebt hem er prachtig op staan, vooral de foto's van de voorkant en zijkant waar je het lichtje in het oogje ziet, super.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel knap gedaan, het valt echt niet mee om een torenvalk van zo dichtbij te fotograferen-Agnès

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige foto's Bas .
    Wat een geluk dat deze zo vlakbij kwam.
    Ik heb genoten van je serie.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo Bas, die torenvalk staat er wel heel erg mooi op.
    Goed je kans benut.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kobie en Bas, dit ziet er mooi uit !

    gr. Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige serie van deze vogel Bas vooral de eerste heeft mijn voorkeur..groetjes wim

    BeantwoordenVerwijderen