donderdag 27 december 2012

kitesurfen bij de zandmotor

gisteren op uitnodiging een wandeling van het zuid hollands landschap op
de zandmotor bij kijkduin gedaan het was zeer winderig
 en een hele pittige wandeling.maar er waren ook
jongens en meiden een het kitesurfen en dat leverde ook
de nodige leuke plaatjes op deze keer met weinig commentaar.


op de gezichten kon je de kracht inspanning aflezen. 


en denk erom dat het met deze windsterkte een topsport is. 


het lijkt heel eenvoudig ,je gaat eerst liggen. 


o ja eerst zorgen dat je zaakje goed zit. 


dan word je door de trekkracht opgelicht. 


je moet natuurlijk met je touwen niet in andermans straatje gaan zitten. 


het schijnt dat als je eenmaal er mee begint er geen stoppen meer in zit. 


het schijnt iets hoger veel leuker te zijn. 


en denk erom dat het stuk voor stuk kunstenaars zijn. 


ik had het al gezegt het lijkt heel gemakkelijk(van af de kant gezien) 




maar het zijn sprongen die ze maken. 


en denk erom het is hoog. 

en dan zo neerkomen dat je een ander niet belemmert.


en dan ben je beneden en dan wil je toch weer naar boven. 

een prachtig gezicht.

nou had ik net mijn paard niet bij me ,wat jammer nou z,on ritje samen
lijkt mij ook nog een optie.

Een reactie plaatsen

blijdorp 2

dit familie gebeuren geeft toch wel stof tot nadenken. en sommigen zoeken nog naar die spelt in de ....  je kan er natuurlijk o...