vrijdag 11 januari 2013

nogmaals blijdorp.


af en toe gaan pa en moe met ons naar de speeltuin toe,vroeger gingen
 wij naar blijdorp maar eigenlijk gingen wij naar de speeltuin
 ,op de een of andere manier was dat toch belangrijker. 


nou moeders mooiste was hij nou ook weer niet. 


kijk dit is toch een schatje  


ja mij verwacht je hier niet ,nou wij zijn in grote getalen aanwezig,
eten  genoeg dus. 


hallo geef mij nou ook even aandacht,zo niet nou dan vraag ik er wel om. 

ik blijf wel gewoon door eten ,maar heb je mijn vriendin al gezien.?


ik zoek mij het apenzuur. 


o ze is beneden ze roept mij ,sorry hoor maar dit gaat voor.


nee he hij weer denk je van hem af te zijn,ik dacht dat hij een dierentuinverbod had . 


je kan merken dat het kouder word,ze kruipen haast in elkaar. 


even laten weten wie er de baas is. 


nog even een puntje op de i zetten. 

Een reactie plaatsen