09 februari 2013

een ongeluk zit in een klein misstapje.


Ja gewoon even achteruit stappen van een stoepje ,je
 komt dan wat ongelukkig terecht,oke.(9.15 )uur dan ga
 je daarna gewoon boodschappen doen want die 
oudere dames die rekenen daar op ,natuurlijk. kom je
 s,middags thuis 14.15 uur krijg je
je schoen niet uit. dus naar de dokter ,nee want daar heb je
geen tijd voor, dus dokter daarna ziekenhuis dus nu in het gips
.gebroken en een scheurtje, (even zoet dus)


dus jullie begrijpen dat word broedertje.spelen
 doktertje spelen en huisman word nu een serieuze zaak
 dus heel even iets minderloggen. maar ik zal wel
 proberen te antwoorden bij jullie.

51 opmerkingen:

  1. Dat is effe balen natuurlijk... maak er het beste van Bas, een paar weken gips is het einde van de wereld niet. Nu heb je de kans om haar eens lekker extra te vertroetelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh ja het leven kan er heel snel gek uitzien,

    heel veel sterkte

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap joh! Nou kun je wat vaker mijn blogs bezoeken, haha...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i am so sorry for her! you have your work cut out for you, then! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hè bah, Bas, daar zaten jullie nou niet echt op te wachten. Het komt allemaal wel weer goed, maar 't kost alleen zoveel tijd en inspanning. Het is overigens net of ik mijn eigen verhaal lees. Dat ging precies hetzelfde, ook met achteruit van een stoepje stappen en ook gebroken. Je snapt gewoon niet dat een voet zo snel gebroken is. Ik wens Cobie en jou beiden veel sterkte, hoor. En houd de moed erin! Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is wat anders dan een wit voetje halen.....
    Sterkte Cobie...en Bas natuurlijk!
    Ik zie een mobieltje en een bediendenbel...ze weet je dus wel te bereiken......
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is minder leuk voor Cobie, niks aan als je MOET zitten. Wens ze beterschap van mij en jij succes met de verzorging. Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oops, dat is pech hebben. Veel sterkte en een spoedig herstel.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is Balen voor jullie !!!
    Sterkte en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg sneu voor jullie tweetjes.
    Cobie sterkte gewenst !

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat naar dat dit gebeurd is. Hopelijk snel weer op de been! Sterkte allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'm so sorry to hear of this, I hope the leg heals quickly and you're all back to your normal routine in no time at all.

    Cheers.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. auuuu ..
    hoe pijnlijk en hoe vervelend is dit! :-((

    ik hoop dat alles heel snel geneest.

    laat je ondertussen maar lekker verwennen door manlief! ;-))

    heel veel sterkte,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ai, dat is pijnlijk! Sterkte voor allebei, en idd laat je maar lekker verwennen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje dat is echt zo naar ik weet er van laatst brak ik mijn pols en dan stort je fotoleven in elkaar en moet Manlief alles voor me doen Bahhhhhh.
    Veel beterschap wij duimen voor je !!
    groeten , Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aaaah, pijnlijk, en dan eerst ook nog doorlopen?
    Maar even rustig aan Cobie, en Bas leg haar maar eventjes flink in de watten.

    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is balen zeg, zo zie je maar een ongeluk ligt in een klein hoekje, zo zeggen wij dat hier.
    Ik wens jullie beiden heel veel sterkte.
    Fijne zondag nog.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is wel even goed pech hebben. Doorlopen zal toch wel behoorlijk zeer hebben gedaan. Verplichte rust zal je niet echt bevallen Cobie maar er zit niet anders op. Volgens mij gaat het 'moederen' je goed af Bas.
    Sterkte allebei met deze situatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, er is weinig nodig voor een vervelend ongelukje.
    Van harte beterschap en sterkte allebei de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ojee, zal even tanden bijten zijn
    maar jij zal vast je vrouwtje goed verwennen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Cobie en Bas.
    Wat een naar ongelukje je zult er wel even zoet mee zijn. Sterkte.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een ongelukje zit altijd in een verborgen hoekje. Dat is balen hé! Gelukkig is het weer nu nog niet zo goed dat je de lente of zomer moet missen. Zal na gips terug snel OK zijn. Hou de moed erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. tja, da's even minder, gelukkig is het iets dat maar tijdelijk is, eens uit het gips, er zijn ergere dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aijaijai..... dat is minder voor Cobie Bas, en voor jou ook.
    Nu dus even doktertje en huisman spelen, maar ook dat werpt zijn vruchten af hoor.

    Wens Cobie heel veel sterkte met het pootje en natuurlijk ook voor jou sterkte Bas.

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat scheurtje gaat jullie leven even op kop zetten.
    He BAH.......daar zit niemand op te wachten. Maar mevr. Stiefbeen kan nog lachen zie ik. Ja....ze denkt ....dat word ontbijt op bed. Whahahaha.
    Maar zonder dollen. Van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja dat is pech voor Cobie, voorlopig even niet er op uit.
    Je zorgt maar goed voor haar Bas en hopen dat het allemaal voorspoedig herstelt zodat jullie er fijn weer samen op uit kunnen.
    Sterkte voor jullie beiden.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel sterke...
    Ja een ongeluk zit in een klein hoekje...

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  28. It's good to take care of others, then if something happens to us, they return the favour!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Bas en Cobie,
    Dat is erg vervelend. Als het maar weer allemaal goed komt toch? Ondertussen maar goed voor haar zorgen Bas. Zo te zien lukt dat wel. Van harte beterschap!
    Groetjes, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Take care!
    Wish you a nice week.
    From Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. zal ik een panneke soep komen brengen:-)

    gaat het een beetje beter met de pijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Pure pech Coby ,ik wens je een voorspoedig herstel ..groetjes wim

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige foto's. En wat is het landschap mooi he met die sneeuw. betoverend bijna.

    En beterschap maar, hoop dat je snel weer op pad kan.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo zie je maar elke misstap heeft een gevolg!!!! ;-)

    Leuk dat je een reactie op mijn foto's achterliet!
    Ik wens jullie alle2 sterkte met de narigheid van het gipspootje!
    Grtjs Marjolein. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oei, da's niet zo mooi. Van harte beterschap en laat je maar een poosje verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Troetel time... helemaal niet verkeerd. en het leuke... het komt weer helemaal goed...Agnès

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dag,Mijn naam is Lilian en ik heb net je blog ontdekt. Ik hoop dat het snel beter gaat met je been. Wat een schitterende (Nederlandse) foto's staan er op je blog. Ik ga je graag volgen en je bent van harte welkom om een kijkje op mijn blog te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Cobie en Bas, kijk ik ff een paar dagen niet naar de blog`s zitten jullie in de prijzen.
    Er zijn erger dingen maar dit is toch knap lastig.
    Cobie boft wel met zo`n prive broeder.
    Wat een bikkel trouwens om gewoon eerst de dingen te doen die gedaan moesten worden, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor Cobie weer in de keuken staat.

    Ik hoop dat alles snel geneest en sterkte zo samen,

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. gips of gene gips,

    ik wens jullie een hele fijne en warme valentijn! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Kom ik op visite, zit je in het gips :-)
    Dus heel veel sterkte beiden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oei, das minder he, zo'n gipspootje... Beterschap ermee hoor!
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zo zie je maar, je doet niks geks en ineens zit je in het gips. Maar er blijkt wel uit dat ze een bikkel is dat ze nog een paar uur met die breuk heeft verder gelopen. Hoezo 'het zwakke geslacht' ;-). Sterkte met stilzitten Coby en jij Bas, sterkte met het huishouden enzo. Wel af en toe even een klein wandelingetje maken hoor, dat is goed voor iedereen.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. 't is wel jammer dat wij als bloggers niet rechtstreeks onze handtekening op het gips kunnen zetten ............
    dat je maar voorspoedig richting loopgips mag gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh helemaal gemist deze actie. Balen zeg! Nou ja, beterschap dan maar en hopen dat het een beetje netjes en goed zal helen...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Aiaiai! Gelukkig kan er nog wel een lach van af. Sterkte, en succes met het huishouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ai een kleine misstap
    met minder gezellige gevolgen!
    Hopelijk gaat het nu al veel beter!
    Beterschap gewenst!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ai een kleine misstap
    met minder gezellige gevolgen!
    Hopelijk gaat het nu al veel beter!
    Beterschap gewenst!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen