donderdag 20 juni 2013

De mondhygiënist

nou hadden jullie hier natuurlijk iets heel anders verwacht,nou ik ook ik had een beeldschone dame
 verwacht die heel lief vroeg of ze in mijn mond mocht kijken en terwijl ik in de behandelstoel heel
zacht een neergaande beweging maakte zij zich over mij heen boog nou dan heb je ineens
 geen kiespijn meer,nou dit is ook zoiets maar dan toch heel anders.


dit was een demonstratie hoe je eigenlijk een controle van het paardengebit en controle
van de tong ,mond en gehemelte uitvoert en gelijk helemaal schoon maakt.


en dat is een hele serieuze zaak zelfs de tong word tot achterin de huig helemaal schoon
geschrapt en afgespoeld. 


dat gebeurt eerst met de hand want dan voel je goed wat je allemaal tegen komt en wordt
daarna goed schoongespoeld. 


ik heb nog even nagevraagd hoe zij het ervaren heeft en of er klachten waren maar daar kwamen
geen uitlatingen zowel geen negatieve als positieve uit.


en dat standpunt werd gedeeld. 


en de kippen dachten we gaan ons samen er over beraden,stel je voor dat hij het in
zijn hoofd haalt om hier te komen. 

Een reactie plaatsen

blijdorp 2

dit familie gebeuren geeft toch wel stof tot nadenken. en sommigen zoeken nog naar die spelt in de ....  je kan er natuurlijk o...