21 augustus 2013

ook A.W.D.


wat heerlijk om zomaar door zo,n heerlijke laan te kunnen lopen. 


een konijntje dat ongestoord zijn gang gaat of hij alleen op de wereld is. 


vogels die denken dat je gewoon op de grond kan gaan zitten zonder dat er gevaar dreigt.


wolkenpartijen die je blij maken. 


en het gras lijkt wel een graanveld.


zimmer frei. (en dat in het seizoen) 


nog zo,n prachtige natuurwoning ,direct te betrekken ,en de prijs viel mij toch echt wel mee.


nou moet je niet gaan lachen,maar ik zou hier haast finaal aan zijn voorbij gelopen. dit verwachtte
 ik niet in het bos gewoon op een paaltje ,ik zou hem gewoon hebben kunnen aanraken. 


en hij bleef gewoon zitten terwijl ik naast hem stond. 


of hij nou niet goed kon kijken? hij keek alle kanten op  alsof hij mij wel hoorde maar niet zag. 


deze foto hoorde wat lager maar hij wou eerst even nou vooruit dan maar. 


hij geeuwde nog een paar keer en ging verder met slapen. 

32 opmerkingen:

  1. Altijd fijn en mooi om daar rond te lopen,'t is een prachtig stukje natuur.

    Prima foto's heb je kunnen maken.

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goh bas,
    dat awd begint me steeds meer te trekken:-)
    het is dat ace niet mee mag maar anders was ik er al geweest :-)

    geweldig mooi,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is toch wel elke keer genieten, Bas. Die Aalscholver was inderdaad vast een beetje kippig. Bij mij zijn ze altijd zo verdwenen. Mooie serie weer. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie serie Bas met een goed verhaal erbij. Genieten dus.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. interesting to see the cormorant just perched there in the woods!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie Bas.
    Het is daar prachtig om te wandelen en je kan ook nog eens prachtige foto's maken.
    De wolkenluchten zijn super, echte Hollandse luchten.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Hoi Bas.

    Prachtig weer de foto's van de mooie natuur.
    En die aalschover, mooi zeg dat die zo bleef zitten.
    En die kon je dus mooi op de kiek zetten.
    Super wandeling dus weer voor jullie. Waar ik ook lekker van mee kan genieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke serie Bas
    herkenbaar plekjes erg mooi
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prächtige Naturaufnahmen...immer wieder gibt es tolle Motive. Besonders gut gefällt mir der fantastische Himmel. Danke für diese schöne Fotoserie.
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie serie uit de AWD. Die aalscholver op het paaltje is een topper!
    Vandaag wel een heel vervelend bericht gehoord. Dat ze damherten gaan afschieten in de AWD.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk ook om zo maar een konijntje te zien en dan nog die aalschover , heb jij geluk zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihi .. volgende keer mss een aalscholverbrilleke meenemen, bas? :-))

    of ..
    pepmiddelen voor 'm? :-))



    BeantwoordenVerwijderen
  13. så fine natur bilder, liker best det søte kanin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zie je maar, de AWD zullen je niet snel vervelen. Wel een bijzondere ervaring met de meestal schuwe aalscholver.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik moet altijd lachen om jou Bas , Zimmer vrij hahahahahahaha,
    Maar je hebt weer een fijne serie gemaakt hoor en ik heb weer genoten !
    grt,
    Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bas heerlijk hoe die Aalscholver daar gewoon blijft zitten.
    De rest van de foto's is ook weer genieten het is alsof ik er bij was.

    Groetjes,

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die aanlscholver zat natuurlijk op dat konijntje te azen ;)

    Leuke serie, vooral de dierenplaatjes natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful photos of the nature. I like the rabbit and the black bird. Great !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel bijzonder dat die aalscholver zo mooi bleef zitten om voor je te poseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi is het daar toch !
    En die tamme aalscholver is bijzonder. Alhoewel zij in China gebruikt worden om te helpen vissen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful images of the Cormorant just sitting there.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toch wel een mooi gebied, Bas!
    Zit hier eigelijk te bedenken dat ik daar toch eens naar toe moet... je laat weer een heerlijke serie zien!
    Fijne dag en lieve groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love the way you connect with nature, your shots make me want to pack up my car and head out of the city and reconnect with nature.

    Lovely shots!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooie reeks Bas met leuke tekst er bij

    de aalscholver steelt hier wel de show


    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik dribbelde zo even met je mee door dat mooie gebiedje over het paadje en was bijna net zo verrast als jij toen daar was, toen ik je foto zag met ineens een Aalscholver in het bos?! erg onverwachts. Leuke blog, mooie sfeer plaatjes. Je eerste wolkenpartij maakt mij ook blij!
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend gebied vol verrassingen. Erg leuk Bas, groeten Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha mooi weer hoor, wat is er toch overal veel te genieten. Bijzonder dat de Aalscholver zich zo makkelijk liet benaderen. Daar heb jij even goed gebruik van gemaakt.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I didn't know there were Cormorant birds there!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is en blijft een prachtig gebied Bas. En steeds zie je weer wat anders. Dat konijntje (of een andere) zat valk bij de ingang van het Panneland en die kon ik ook mooi vastleggen :-)
    Wat grappig die aalscholver op die boomstronk!

    BeantwoordenVerwijderen