dinsdag 24 september 2013

mistig en nevelig.


gaan we wel of gaan we niet ,hoe dichter we bij Ouddorp kwamen hoe erger het werd de vuurtoren
was ons doel maar toen we er waren konden we een schim zien dat werd niks dan
maar doorrijden naar de brouwersdam. en ja weinig mooi licht dat kwam pas toen we al weg waren.


maar je gaat toch nooit voor niets ,we hebben ons heerlijk geamuseerd met zes zeehonden. 


het was niet druk dus gaven ze een privè show 


en om dat een beetje te verslaan viel nog geen eens mee. 


nooit geweten dat ze zo aktief konden zijn. 


ik had ze graag alle zes op de foto gehad maar daar gaven ze mij de kans niet voor maar vier
 vond ik ook al aardig. 


vogels waren er genoeg maar door de afstand ,want ze waren best schuw waren de
 meeste door het weer niet om te gebruiken.


de rest stoof gelijk op toen ik probeerde dichterbij te komen maar deze vertrouwde mij blijkbaar. 


ja er moet toch ook gegeten worden. 


de boel word goed in de gaten gehouden. 


op de terugweg even langs de tennelaplas. 


en daar is altijd wel wat te vinden, 


je kan zien dat het etenstijd is. 


daarom staan de meeste natuurlijk verscholen. 


en andere laten graag zien hoe mooi ze wel zijn. 


zeg nou zelf is de herfst op het moment mooi of niet? 


zelf kan ik er geen genoeg van krijgen. 


en zij staan te schitteren, 


het lijken wel trosjes bosbessen. 


en hij stond helemaal zielig alleen ,ze zagen er hier allemaal wel gaaf uit nog niets vernield gelukkig. 

Een reactie plaatsen

blijdorp 2

dit familie gebeuren geeft toch wel stof tot nadenken. en sommigen zoeken nog naar die spelt in de ....  je kan er natuurlijk o...