maandag 30 december 2013

van alles wat


als je niet naar buiten kan dan moet je wel wat, dus wat leuke foto,s terugkijkend op het jaar . 


met de sugarkids waren we in snow-world. een heerlijke belevents.


die was ik vergeten binnen te halen. 


zo liepen er wel zes ,maar een groepsfoto zat er niet in. 


neem die foto nou maar dan kan ik ook weer verder. 


o wat doe ik nou. 


wilde zwanen zijn toch wel prachtig .ik hou wel van een beetje wild. 


even stoeien en dan krijg je opeens dit. 


de K.L.M maakt soms overuren. 


daar heb je dat vervelende stel weer. 


zo die ben ik kwijt,dit zie ik ze nog niet doen. 


nou die zie ik nog niet over de greppel springen .en anders wil ik dat nog wel even zien. 


het maakt niet uit meid,als je haar maar goed zit. 


ik zal toch even mijn helm opzetten je weet maar nooit.

wat een zonnetje al niet kan doen. 


dit was een heerlijk moment in Haastrecht. 


nog even en dan heet dit wild-roken? 


hier heb ben wij dit jaar wel heel veel van kunnen genieten. 


zelfs weken later kwam je ze gelukkig nog tegen. 


dit zou ik een jaar geleden niet gezien hebben  .

wij wensen iedereen een goed uiteinde en een heel gelukkig,voorspoedig en gezond nieuwjaar.

Cobie en Bas,

Een reactie plaatsen

blijdorp 2

dit familie gebeuren geeft toch wel stof tot nadenken. en sommigen zoeken nog naar die spelt in de ....  je kan er natuurlijk o...