vrijdag 3 januari 2014

kralingsebos in de winter??


soms ga je niet, maar moet je gewoon even gaan fotograferen ik voel me net zo als deze reiger steeds
 meer op mijn hoede en steeds minder goedgelovig. 


vanmorgen naar de terapeut geweest en die zei mijnheer ik kan niets voor u doen het ligt niet aan u
 maar het is allemaal zo gecompliceerd en voor mij heel frustrerend maar ik kan niets voor u betekenen. 


maar mevr dit was wel de voorbereidingen voor de botox ,als dat al niet goed gaat, nee mijnheer. etc...etc.... 


ach ik ga jullie niet verder lastigvallen met mijn sores ik ga voor botox injecties daarna een
 tijdje catheterterapie en daarna een prostaatoperatie. ik wil alleen maar zeggen dat als ik in
 de loop der maanden even afwezig bent dan heb ik mij vast afgemeld, maar ik kom weer terug hoor.
I believe


niet gezeurd dat ben ik kwijt en nou loop ik hier heerlijk uit te waaien en te genieten. 

zijn kuif kan tenminste nog in de war waaien 


het is weinig kleur maar het zei zo maar het is wel bijzonder zulke bomen zie je toch niet iedere dag.
daar hebben kabouters jaren werk aan gehad. 


hij heeft het ook moeilijk kijk eens wat een ingezakte houding,het kan hem ook niks meer schelen. 


heerlijk om hier de wind door je haren(nou ja dat gaat moeilijk) te laten waaien, in ieder geval word je
 hoofd heel wat leger.


de jongedame had er neer zin in dan het paard.


en er was nog iemand die mij toeriep,kop op jo er is nog zoveel moois. 


doe mij maar na dan kijk je weer anders tegen de dingen aan. 


kijk eten in overvloed,als je het maar ziet, gewoon even trekken. 


het was overal wel behoorlijk nat. 


ja geen hoogstandje maar gewoon leuk. 


denk erom dat ze alles goed in de smiezen hadden. 


toch maar richting vistrapje. 


dit was de serieuze van de groep. 


even een showtje weggeven. 


en dan komt er niet te geloven nog een zonnetje voor vijf minuten.(zal wel met bezuinigen te
maken hebben) 


ik wil niks zeggen maar probeert dit nou maar eens na te maken. 

Een reactie plaatsen

blijdorp 2

dit familie gebeuren geeft toch wel stof tot nadenken. en sommigen zoeken nog naar die spelt in de ....  je kan er natuurlijk o...