dinsdag 14 oktober 2014

komt mijn droom dan toch nog uit.?????


vanmiddag op uitnodiging van Michiel (mijn neef )wezen fotograferen bij Woudenberg en Scherpenzeel dus ook bij de Grebbenlienie,maar dat komt allemaal nog vanmiddag kwam ook
 mijn droom uit ik had altijd al boer willen worden ja een echte en dan lekker spelen op het
 land met z.on grote trekker met heel veel pk,s en dan per ongeluk het gazon met planten
maaien van mijn buurvrouw. 


met z,on tweepersoonszadel en z,on stuur dat je net kon behappen. 


maar ja als boer moet je toch ook een onderkomen hebben dus de makelaar gebeld en die had het financiële plaatje gezien en zei ach mijn jong de mogelijkheden zijn beperkt maar niet
onmogelijk ik heb twee prachtige lokaties dit is de eerste het is eigentijds met heel veel mogelijkheden. 


dit is de andere het bied heel veel perspectieven en daar krijg je zelfs de inventaris bij dat zou in
 uw geval toch wel een lot uit de loterij zijn.  


ja je hoeft er eigenlijk weinig aan te doen de ramen staan al open dus even een fris windje
en walla  

Een reactie plaatsen