14 mei 2015

de Biesbosch

Het is een prachtig gebied wij gingen er met een sloep in en dat is een aanrader.


dit is een symbool van het verzet. 


zoals deze plaquette laat zien. 

prachtige huizen en boerderijen staan tegenwoordig allemaal leeg.


jammer dat ik hem niet mooi op de foto kon krijgen.,we hebben ook nog een visarend gezien
maar ik was overrompeld dat hij zo dichtbij was en hij was alweer achter de bomen
voor ik iets kon doen. 


vis was er voldoende en dan wordt er ook gevist. 


je zou hier toch wonen met een bootje boodschappen doen ,heerlijk genieten van de natuur. 

niet iedereen is blij als je dichtbij komt.


dit is toch puur. 


zo wil ik ook wel fotograaf zijn. 


we worden goed in de gaten gehouden 

deze probeer ik maar tot vriend te houden

prachtig om te kamperen.
ik voelde me wel veilig in de sloep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten