13 juli 2017

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden.

wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet.

rust en een paar tandjes lager oh wat een heerlijkheid, en slapen dat je hier doet.super.


de omgeving is geweldig en nodigt uit tot uitstapjes en ohja er komen heus nog meer foto,s langs. 


als je hier met je scootmobiel rijd dan word je nog hoffelijk behandelt en wat mij ook opvalt dat is dat iedereen je groet zelfs de jongsten zeggen je gedag. 


dit is de verbouwde boerderij en de stal en dan heb je natuurlijk de schuren nog. 


deze werd gebruikt voor koffiepauze. 


ik weet niet wie er nieuwsgieriger was. 


en deze voor de maaltijd die heerlijk op het buitenterras genuttigd werd onder het gezang
 van de vele vogels. 


en denk nou niet in de achterhoek valt niets te beleven er was een show met z,on kleine 100 tractor.s en er werd een happening met oude bromfietsen  


ja en het was niet alleen de omgeving, Cobie moest iedere morgen verzorg worden en dat deed de zorg vanuit Diepenheim.(Carint Reggeland) als er iemand een pluim verdiend dan zijn dat
 deze meiden. ik ben onder de indruk van hun begaanheid met waar zij voor staan.
Dat wou ik zomaar even zeggen.


dit was ons koffiehoekje 

waar vind je dit nog, ik rijk het nog als ik het weer zie.


hier werd de formatiepoging besproken. 

as deus was kas,wat sas dan meer?


bloemen overal langs de muren in perken in potten en manden. 


wat is dit genieten en de meeste zien er ook zo mooi onderhouden uit. 

a,j ne ende zeuven joar looplesse geeft,waggelt ze nog""


en toen gingen we naar binnen.
p.s. er komt nog meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten