donderdag 25 april 2013

aan de oever van de rotte


daar kan je spele varen maar ook roeien in verenigingsverband. 


aan de kant tussen heel veel troep gaat het jonge leven gewoon door. 


zo heeft moeders nog zeven jongen en zo plukt een kokmeeuw er gewoon eentje in
 de vlucht mee voor onderweg. 

en zij zit op zes eieren dat moet ik wel even in de gaten gaan houden.

ze blijken wel heel zorgzaam. 


hier zwommen de ouders gewoon weg en lieten hun kroost achter tussen de troep en heel veel ratten. 


onderweg naar huis dacht ik dat ik aan de kant moest voor een oldtimer maar er landde
 vlak voor mij een verrassing. 


die toch wel even wilde laten zien hoe mooi ze was. (zal wel een vrouw zijn) 

Een reactie plaatsen

Diepenheim en omgeving 2

Is dit nou wat er bedoelt wordt met de deur in huis vallen?van mij mag het zo iedere dag wel. dit was de verbouwde stal waar wij verb...