woensdag 18 september 2013

herfst en oogst

het bestaat nog ,gewoon langs de weg geld doe je maar in een busje.


heerlijk de boompjes hangen bomvol 

een schip zo vol geladen..............mist men een appeltje niet. 


uit het slaapkamerraampje pluk je s,nachts gewoon even een appeltje. 


gelukkig is het transport in eigen beheer. 

het is nog heel iene mienie.


dit moet men bedoelen met,  een lust voor het oog.


het sap loopt al langs mijn kin. 


en dan is het de kunst om er af te blijven. 


zij hebben nog even rust,straks komen de meiden uit school en dan is dat over. 


het begin is er weer. 


vraag niet naar mijn naam. 


en mij wilde ze eerst niet zien maar ik ben nu 80 bij 60 cm . 


en ik kom nog maar net kijken. 

Een reactie plaatsen

en nou de kouwe kant.

een beetje beledigd met een tweede plaats, maar het is dan maar zo.  ach ja we horen er blijkbaar ook nog bij.  het zal Ome Bram...