zaterdag 12 juli 2014

van Noorden naar huis

En dan ga je eerst naar de Groene jonker het was maandagmiddag 1 uur en het was al benauwd en vochtig en het weer zat dus niet erg mee, maar mooi dat het was.


maar het werd voor mij te benauwd dus ging ik eerst maar naar het bezoek waar ik voor kwam. 


dit kwam ik op de terugweg richting Zwammerdam (binnen door) tegen 


als je Noorden uitrijd dan heb je aan je rechterhand dit mooie nog vrij nieuwe gebied. 


geweldig wat een rust hier even een boterhammetje gegeten. totdat ikzelf werd opgegeten.


deze had vooraan gemoeten op de heenweg bij Waddinxveen stond hij bovenop de rotonde. 


gewoon even genieten van het moment. 


hij zat wat ver weg ,maar dan haal je hem maar wat naar voren als hij dat zelf niet doet. 


 bij de kano-overdracht  kon ik even van dit uitzicht genieten.

Een reactie plaatsen

achterhoeks ??

gewoon langs de weg. niks geen opdringerig personeel je kunt er rustig even over nadenken wat je zal doen.  niet te lang want de...