21 april 2016

over de grens heen

we hadden er dagen naar uitgekeken om eens heerlijk naar de A.W.D. te gaan maar wat een teleurstelling als dan je lichaam zegt dat het een brug te ver is.maar al met al dit pakt
niemand meer af.


we sjokten langs heel veel bunkers en dat juist in deze tijd van het jaar,we wilden dan ook maar even langs het vliegtuigmonument maar dat stond mijn lichaam niet meer toe eerst maar een pauze inlassen en dan vervroegd de aftocht blazen,,,balen. 


heel veel foto,s weg moeten doen ik kreeg op dat moment steeds meer moeite om mijn toestel
 stil te houden.maar denk erom wij komen wel terug. 


vogels kon ik dus schudden dan zijn eenden een dankbaar object. 


alsof hij medelijden met mij had ik kreeg een prachtige toegift vlak voor de uitgang. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten