08 juli 2016

manege perikelen


als ik aan deze middag terug denkt dan denk ik dat er nergens zoveel geknuffeld werdt. 

en dan vragen jullie je eigen af, wie knuffeld er nou wie?


maar het is wel zo dat ze allemaal het zelfde  virus hebben ,een grote voorliefde voor
 paarden en het verzorgen ervan.


dit was de reden van mijn bezoek één van mijn kleindochters  


heerlijk als je ziet hoe ze naar z,on groot paard afstapt en nergens bang voor is en met hem één geheel
 probeert te worden om samen een fijne middag te beleven. 


even aan elkaar wennen en dan klaar voor een grote buitenrit. 


daar gaar het clubje prachtige paarden met prachtige vrouwen.(één man wat een bofkont)

het zal niet aan mijn leeftijd leggen hoor maar nu ben ik terug gegaan en ruim een uur op
 een bankje gezeten.


en dit was mijn vermaak, heerlijk z,on uitzicht met oma,s die hun verhaal ook kwijt moesten
( wat zal het toch zijn dat alleen de oudere dames met mij in contact komen op z,on
mooie middag, terwijl er volop anderen aanwezig waren.? 


ach maar met z,on afscheid met een grote knipoog is ook niks mis. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten