28 januari 2019

spelen met de specht

daar heeft hij toch een aardig uitzicht 

Maar er moet natuurlijk wel gewerkt worden.

en gelijk de boel in de gaten houden.

zitten ze nou naar mij te kijken?wie doet er nou zoiets.

dit was wel niet voor mij bedoeld,maar hij ligt hier nou toch.

zal ik het nog een keer wagen,want ik ben als ik mijn kop erin steekt wel kwetsbaar natuurlijk.

maar als specht moet je ook risico,s durven nemen.

op naar een volgende uitdaging. 
op naar de volgende uitdaging.



wat mij wel opviel als de kleine vogels in de meerderheid zijn hij toch geen kans krijgt.

maar ze waren even boodschappen doen dus de kust was even veilig. 
dan gaan we hier gewoon verder.



welke idioot heeft hier nou pindakaas aan gesmeerd.

nog even kijken of er niets bijzonders gebeurd,want daar hadden ze mij wel voor ingehuurd.

7 opmerkingen:

  1. Lovely playing with the Woodpeckers, good game Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bas
    mooie vogels die spechten het is dan ook een mooie serie foto's.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Bas wat 'n mooie serie van de specht, ook je blogs over Diepenheim zijn prachtig/.
    Groet kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een acrobaten zijn het toch die spechten. Je hebt het mooi kunnen vastleggen Bas.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bas.

    Eindelijk kan ik weer reageren nu google + weg is.
    Mooie foto's van de Specht.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maravillosas fotos y maravillosa e inquieta ave.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw....... echt geweldig Bas.
    Ik moet naar een vogelhut voor een middelste bonte specht en jij krijgt hem daar gewoon op de voedersilo. Geweldig om te zien.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen