donderdag 19 december 2019

Korendijkse slikken (Oud Beierland)

Samen met Marco de polder in,heerlijk

je zou er maar wonen,ik zal eens voorstellen of ze wilt ruilen met een huisje in de drukke stad,


hier gaan we zeker meer naar toe.we hebben buizerds,kiekendieven,valkjes gezien

een prachtig beschermd vogelgebied.waar je wel op een wandelpad doorheen(langs) mag lopen.

net zo als overal ben je er te kort om alles in je op te nemen.

hij bleef maar niet zitten iedere keer als ik hem haast had was hij weg.


vogels fotograferen word toch steeds moeilijker voor mij maar dat mag de pret niet drukken.


het beleven en in de natuur zijn is al heerlijk.

we moeten ook eens terug om een serie te maken van de prachtige nostalgische geweldig gerestaureerde stee,en


bruine kiekendief,nee die heb ik niet genomen maar deze heeft Marco  MarcovanVelzenfotografie.genomen,dat gaat hem veel beter af.

19 opmerkingen:

Jan K. alias Afanja zei

Mooie landelijke serie, Bas. Fijn dat je op deze manier toch weer even de natuur in kon trekken.

Roos zei

Prachtige serie Bas, en die kiek op het eind is geweldig.
Fijn dat je er weer even op uit kon.
Groeten,
Roos

William Kendall zei

A cute rabbit.

Until they get into the vegetable garden.

Marco Luijken zei

Hoi Bas,
Mooie foto's van deze fraaie landschappen.
Inderdaad een leuk huisje. Ennuh... wilde ze ruilen...haha...?!

Groetjes, Marco

Marleen zei

Mooie foto's Bas. De natuur verveelt nooit, er is altijd genoeg te zien.

Maria zei

Hoi Bas,
Dat zijn nog eens heerlijke uitjes!!! Geweldig om dat allemaal te zien en te beleven!
Je had die torenvalk toch maar mooi op de foto!!
Met de andere foto's laat je goed zien hoe mooi het er is.
De bruine kiekendief van Marco is inderdaad ook een plaatje!
Groetjes,
Maria

René Smits zei

Hai Bas,

Geen bruine kiekendief, maar een blauwe kiekendief. Net iets anders, maar net zo mooi.
Zo te zien een dag met prachtige waarnemingen. Je hoeft niet altijd alles mooi te fotograferen om toch een geweldige dag te hebben. Natuurbeleving is toch het belangrijkst.
Fijne feestdagen en een gezond 2020 toegewenst.

Groet,
René

KeesvanD zei

Hallo Bas,
Dat was zo te zien een fraai uitje in een mooie omgeving.
Ik wens jou en Coby prettige Kerstdagen en een zorgeloos 2020.
Groet, Kees

Dirk zei

Uitnodigende natuur fotografie Bas !
Dat eenzaam huisje... daar zou ik best wel willen wonen hoor !
Fijne feestdagen en veel leuke fotografie momentjes voor het volgend jaar :-)

Ana Mínguez Corella zei

Hoi Bas!!!.. Nice shots. Merry Christmas full of love ... My best dreams for you and yours..

Maria Rodrigues zei

Wonderful photos.
I wish to you and to your loved ones, a Merry Christmas and a Happy New Year.
Greetings

Teresa zei

Las fotografías están preciosas. Feliz navidad.

carolinesnatuurfotografie zei

Mooie fotos Cobie en Bas, ik kan begrijpen dat je er vaker heen wilt. Lijkt mij ook wel wat landelijk wonen. Maar overal ver vandaan is ook niet altijd handig. Ik wens jullie fijne feestdagen. Groetjes Caroline

Mijnnikonenik zei

Heerlijke beelden van prachtige natuur en wat een grote haas!

de schoonheid van de awd zei

Hoi Bas
met deze foto's is het leuk om tuis te komen erg mooi
groetjes Herman.

Ela zei

Happy New Year !

advanduren zei

Hoi Bas,

Mooie serie laat je hier zien zeg, dat moet echt genieten voor je geweest zijn. De vermeende bruine kiekendief is overigens een vrouwtje blauwe kiekendief, nog meer bijzonder, maar dat terzijde.
Ik wens je een gelukkig nieuwjaar met weer veel leuke uitstapjes voor jullie en mooie fotomomenten.

Groeten,
Ad

klaproos zei

wat een prachtige serie laat je zien Bas, dat haasje bleef speciaal voor jou daar zitten hé,
mooi joh,
genieten samen met jou,
"gelukkig Nieuwjaar "Bas en Cobie het kan nog hé :-)

Ghita Carpediem zei

Wat een mooi gebied. Prachtige landschappen, wat een ruimte. En gaaf die roofvogels die jullie hebben gezien
groetjes Ghita