![]() |
| Samen met Marco de polder in,heerlijk |
![]() |
| je zou er maar wonen,ik zal eens voorstellen of ze wilt ruilen met een huisje in de drukke stad, |
![]() |
| hier gaan we zeker meer naar toe.we hebben buizerds,kiekendieven,valkjes gezien |
![]() |
| een prachtig beschermd vogelgebied.waar je wel op een wandelpad doorheen(langs) mag lopen. |
![]() |
| net zo als overal ben je er te kort om alles in je op te nemen. |
![]() |
| hij bleef maar niet zitten iedere keer als ik hem haast had was hij weg. |
![]() |
| vogels fotograferen word toch steeds moeilijker voor mij maar dat mag de pret niet drukken. |
![]() |
| het beleven en in de natuur zijn is al heerlijk. |
![]() |
| we moeten ook eens terug om een serie te maken van de prachtige nostalgische geweldig gerestaureerde stee,en |
![]() |
| bruine kiekendief,nee die heb ik niet genomen maar deze heeft Marco MarcovanVelzenfotografie.genomen,dat gaat hem veel beter af. |










19 opmerkingen:
Mooie landelijke serie, Bas. Fijn dat je op deze manier toch weer even de natuur in kon trekken.
Prachtige serie Bas, en die kiek op het eind is geweldig.
Fijn dat je er weer even op uit kon.
Groeten,
Roos
A cute rabbit.
Until they get into the vegetable garden.
Hoi Bas,
Mooie foto's van deze fraaie landschappen.
Inderdaad een leuk huisje. Ennuh... wilde ze ruilen...haha...?!
Groetjes, Marco
Mooie foto's Bas. De natuur verveelt nooit, er is altijd genoeg te zien.
Hoi Bas,
Dat zijn nog eens heerlijke uitjes!!! Geweldig om dat allemaal te zien en te beleven!
Je had die torenvalk toch maar mooi op de foto!!
Met de andere foto's laat je goed zien hoe mooi het er is.
De bruine kiekendief van Marco is inderdaad ook een plaatje!
Groetjes,
Maria
Hai Bas,
Geen bruine kiekendief, maar een blauwe kiekendief. Net iets anders, maar net zo mooi.
Zo te zien een dag met prachtige waarnemingen. Je hoeft niet altijd alles mooi te fotograferen om toch een geweldige dag te hebben. Natuurbeleving is toch het belangrijkst.
Fijne feestdagen en een gezond 2020 toegewenst.
Groet,
René
Hallo Bas,
Dat was zo te zien een fraai uitje in een mooie omgeving.
Ik wens jou en Coby prettige Kerstdagen en een zorgeloos 2020.
Groet, Kees
Uitnodigende natuur fotografie Bas !
Dat eenzaam huisje... daar zou ik best wel willen wonen hoor !
Fijne feestdagen en veel leuke fotografie momentjes voor het volgend jaar :-)
Hoi Bas!!!.. Nice shots. Merry Christmas full of love ... My best dreams for you and yours..
Wonderful photos.
I wish to you and to your loved ones, a Merry Christmas and a Happy New Year.
Greetings
Las fotografías están preciosas. Feliz navidad.
Mooie fotos Cobie en Bas, ik kan begrijpen dat je er vaker heen wilt. Lijkt mij ook wel wat landelijk wonen. Maar overal ver vandaan is ook niet altijd handig. Ik wens jullie fijne feestdagen. Groetjes Caroline
Heerlijke beelden van prachtige natuur en wat een grote haas!
Hoi Bas
met deze foto's is het leuk om tuis te komen erg mooi
groetjes Herman.
Happy New Year !
Hoi Bas,
Mooie serie laat je hier zien zeg, dat moet echt genieten voor je geweest zijn. De vermeende bruine kiekendief is overigens een vrouwtje blauwe kiekendief, nog meer bijzonder, maar dat terzijde.
Ik wens je een gelukkig nieuwjaar met weer veel leuke uitstapjes voor jullie en mooie fotomomenten.
Groeten,
Ad
wat een prachtige serie laat je zien Bas, dat haasje bleef speciaal voor jou daar zitten hé,
mooi joh,
genieten samen met jou,
"gelukkig Nieuwjaar "Bas en Cobie het kan nog hé :-)
Wat een mooi gebied. Prachtige landschappen, wat een ruimte. En gaaf die roofvogels die jullie hebben gezien
groetjes Ghita
Een reactie posten