15 oktober 2020

stukje Loetbos

Als ik eerlijk ben dan kwam ik hiervoor gewoon de rood met witte stippen


en dan kwam ik ook deze leuke bijnen tegen bij hun hotel.

vraag mij geen namen ,maar ik vind ze gewoon mooi.

de variatie was van zeer klein tot heel groot van mooi tot totaal vernietigd 

Maae er waren er genoeg over om van te genieten.

Of ze mij verwacht hadden de paden waren heel goed begaanbaar.

langs het water was het vrolijkheid troef.

Zelfs ik kon overal komen en dan voel je je zeer welkom.
er werd met een vinger naar mij gewezen,wist hij veel.


mijn zus zou hier zo een schilderij van maken.

of van deze 

de toegankelijkheid is fantastisch,

als ik moe ben,mag ik dan tegen je aanleunen,

zij had haar zusje meegenomen

hier zijn groepsvergaderingen nog toegestaan.

 

21 opmerkingen:

  1. De namen van al die paddenstoelen zijn wat mij betreft niet belangrijk, Bas. Waar het om gaat dat je ervan hebt genoten om deze mooie serie bijeen te sprokkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bas
    Pilzzeit, jetzt sieht man sie überall stehen, du hast sie sehr schön eingefangen und beschrieben
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bas,
    Wat een prachtige herfstfoto's.
    Vooral de vliegenzwammen vind ik prachtig.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herfstbeelden Bas!!
    Prachtig die paddenstoelen. Maar de twee bijen zijn toch wel heel bijzonder...haha..!! Super!!

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bas en Cobie, prachtige fotos van de herfst. Dat moet je gewoon eens doen naar de Maasvlakte. Fijn weekend. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt echt juweeltjes van foto's kunnen maken !
    De toegankelijkheid van dit gebied is echt wel enorm goed , daardoor kan jij je dingetje nog helemaal doen.
    De schattige bijen vind ik een uitschieter in dit logje !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bas,
    Dat zijn weer een hoop paddenstoelen in een super mooi gebiedje!
    Ik heb wel gezocht naar de rood met witte stippen maar die heb ik nog niet gevonden. Jij heft een hele mooie serie op de foto kunnen zetten, heel leuk!
    Groetjes, fijn weekend en blijf veilig!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij steekt er humor in!
    Wat een mooie serie paddenstoelen, geniet vooral van de rode.
    Voel me terug kind worden zeker...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn te lezen dat je zo genoten hebt Bas en dat alles zo toegankelijk was. Onderweg ben je mooie exemplaren van paddenstoelen tegengekomen. Mooi vastgelegd!
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bonitas fotografías de setas. Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Bas,
    Het is altijd prettig als zo'n gebied toegankelijk is en bovendien veel moois te zien geeft. Een prima plek voor de broodnodige ontspanning.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige serie van de rood met witte stippen bas,
    een genot om door het bos te zwalken hé..
    fijn dat het goed begaanbaar is voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Bas
    je hebt er mooie foto's kunnen maken,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Bas!!! Beautiful pictures of mushrooms and nature... Happy week

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Bas, bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Het weer heb je helaas niet altijd mee en dan worden je fotos zo somber. Ik ben blij dat we nog eens naar de vuurtoren konden met zonnig weer. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nature is spectacular.
    Wonderful photos, I especially loved the penultimate one, that beautiful mushrooms.
    Have a nice Sunday

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nature is really beautiful! Great photos !
    Stay safe, dear friend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Bas!!!... Very nice autumn pictures.. greetings

    BeantwoordenVerwijderen