21 april 2021

kralingsebos

ik ging voor de ooievaars maar die zaten diep weggedoken in hun nest
verkeerde dag of moment mischien maar de dag was fris maar mooi

en dus waren de fazanten me welgezind.

en goed vertegenwoordigd.

en dit is voer voor velen.

je zou het zo voor kunst aanzien ,nou ja het is pure kunst.

Ik werd door een Dame gtpt dat er soms een uil in de bosjes
 naast mij zit maar daardoor miste ik het moment dat hij
 een prachtige vis ving.

zeg nou zelf .probeer dit nou maar eens na te schilderen

of deze.


                                   Maar super toegankelijk voor iedereen zelfs voor scoots

16 opmerkingen:

  1. Hola Bas. Precioso lugar y preciosas fotos. Las aves son hermosas. Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig hé bas, je hebt oog voor het mooie ongewone,
    waar veel aan voorbijlopen, ik vind het ook dé mooiste kunst die er is :-)
    ik heb genoten van je serie jongen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie weer, Bas. Je hebt de ontmoeting met die fazanten mooi in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fazanten heb je met je lens kunnen 'vangen' !
    De bomen, dat is pas pure natuurkunst !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bas
    schöne Gegend und viele Fasane so dicht am Weg, sehr schön, auch der Haufen Totholz ist eine tolle Bereicherung für die Tierwelt
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bas,
    Mooie serie foto's, je hebt de fazanten er heel goed op kunnen zetten.
    Je hebt echt oog voor de natuurlijke kunst, die boom is echt super.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een goed moment uitgekozen Bas. Rust en stilte overheersen. Wat een verschil met koningsdag.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cobie en Bas, mooie fotos van het Kralingse bos. De fazanten staan er mooi op. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Cobie en Bas, dat zijn mooie foto's van die fazanten en het bos. Jij krijgt van alles voor je camera! Nee dat naschilderen ga ik niet doen hoor, dat lijkt me onmogelijk en teveel werk :-) . Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bas,

    Leuk tochtje heb je weer gemaakt en die fazanten waren daar speciaal voor jullie. Jammer dat je die uil niet gezien hebt en daardoor ook nog die reiger met vis miste. Maar zonder vis is hij ook al heel mooi.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Bas, mooie foto's van het Kralingse bos. Een plek die ik in mijn jeugd en later ook nog wel heb bezocht.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bas, mooie serie van het Kralingse Bos.
    Groet eilandstaete

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Bas
    Geen ooievaar te bekennen, maar je uitje was bepaald niet saai!
    Prachtige foto's!
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen