13 december 2021

8 jaar geleden op naar de zandmoter met een groepje ingeschreven op een leerzame dag

Een heerlijke dag maar goed aan de frisse kant

er waren werinig vliegactiviteiten dat kwam mischien wel door de kitesurfers



Wel een prachtig gezicht het lijkt mij best zwaar daar moet je wel heel erg sportief voor zijn



Prachtig om de zee te zien 


ze gingen niet z,on beetje de lucht in

en dat landen dat leek mij nou niet echt zachtjes te gaan


maar er waren veel meer activiteiten 

Hier mag je toch wel echt spierballen voor hebben

en hij zat er gewoon bij van jullie leven je maar uit


hij had zijn eigen landing

voetstappen in het zand

een helmstruikje dat zag je er haast niet

zo kon je de sporen van het paard volgen zolang er geen golf overheen spoelde

prachtig om te zien hoe het thuisfrond weer blij was dat hij terug was

prachtige luchten

er was genoeg aangespoeld en dit leek mij ook loodzwaar

tot kunstwerk verheven gewoon door de natuur


en zo was er nog veel meer 







 

21 opmerkingen:

  1. Hallo Bas
    viele Aktivitäten im und am Wasser... im Wasser wäre mir zu kalt
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gevarieerde serie, Bas. Jij hebt ook een goed gevuld archief, begrijp ik. Zo'n serie op het strand levert eigenlijk altijd wel mooie foto's op. Zonde om die ongezien in het archief te laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bas,
    Wat een geweldige serie foto's.
    Ik denk dat jij net zoveel hebt genoten als de mensen op het strand en in de zee.
    Ik heb genoten van deze serie.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bas,
    Wat super gaaf al deze foto's. Vooral die van die kitesurfers vind ik echt super.
    Dat moet toch fantastisch zijn om die zo te kunnen fotograferen.
    En wat zie ik nou...., heb jij mijn schoen gevonden...haha...!!

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kitesurfen, daar kan ik ook uren lang naar kijken !
    Heerlijke foto's heb je ervan kunnen maken.
    Die met de hond dat zijn baasje tegemoet blaft vind ik de max !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me encantaron las fotografías. Muchos besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bas,
    Op het strand is van alles te zien en te beleven, zoals jouw beelden duidelijk maken. In een aantal gevallen is het beter om te kijken i.p.v. het zelf ook te gaan doen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bas
    mooie blog he je weer gemaakt op strand top
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige opnames van jullie bezoek aan de zee. Niets kan daar tegenop.
    Verder wens ik jou en je vrouw fijne feestdagen en een optimistisch maar vooral gezond 2022.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bas,
    Wat een mooie verzameling foto's van activiteiten bij de Zandmotor.
    IK ben er wel eens geweest, dus dan zie je het ook weer voor je!!
    Mooi ook de kunstschoen.
    Ik heb genoten van je foto's,
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie fotos Bas. Voor watersport moet je een goede conditie hebben denk ik. Ik wens je fijne kerstdagen en een gelukkig 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Bas,

    Een geweldige dag zo te zien en ook nog leerzaam. Leuk om zo met je camera om te leren gaan.
    Fijne dagen toegewenst!

    Als je volgend jaar in september nog een bezoekje wilt brengen aan de Veluwe voor de edelhertenbronst, dan moet je mij maar even een mail sturen (rene-smits@zonnet.nl) en dan zal ik je wat informatie sturen.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning photos!
    Merry Christmas to you and to your family and a Happy New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Bas,

    Zo, dat is erg spectaculair die kite-surfers, ik doe het ze niet na, vraag me altijd af hoe ze weer terug aan de grond komen als de wind onder die vlieger slaat. Je hebt dit sportieve evenement prachtig vastgelegd evenals die andere vliegende acrobaten, de meeuwen, knap gedaan.
    Ik wens jullie fijne Kerstdagen en een Gezond 2022.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hola Bas. Me encantan las fotos y muy original el zapato con sus plantas, es genial. FEliz 2022, que se cumplan tus deseos y los de tu familia. Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Bas,
    allereerst wens jou en je dierbaren een heel mooi maar vooral gezond 2022 met heel veel mooie fotomomenten.

    Je fotoreportage is een hele mooi maar vooral de schoen op het strand vond ik prachtig om te zien. Heel mooi gefotografeerd ook net als de balk erboven :-)

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Bas. Bedankt voor je bezoek op mijn blog. Ik ga graag naar de Maasvlakte, er is altijd wat te zien. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastic photos Bas, the sea is beautiful, love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Have a great New Year, full of everything you wish for.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen