28 september 2023

heerlijke wandeling A.W.D

het werd woensdag nog een mooie dag dus op naar de AWD .we troffen het al word het
 een steeds kortere wandeling voor Cobie maar hulde voor de scoot zand en duin of
heuvel het maakt niet uit we komen overal.

verschillende keren werden wij aangesproken dat wij er echt niet door  konden maar men
 moest eens weten.

paddenstoelen kwamen we nog niet veel tegen in dit gedeelte

maar oh wat is dit genieten

en ja de bronst laat nog even op zich wachten op sommigen die akl aan het oefenen waren na dan.

maar verder was het heerlijk rustig iedereen was relekst

en de rust werd ook serieus genomen

wat zijn ze toch mooi 

ja hij was goed bezig.

ze waren duidelijk aanwezig meer dan voorgaande keren.

en sommigen waren te moe om hun hooft op te tillen

maar je kan zien dat wij er na de middag waren het was echt siësta

het zag er nog mooi groen uit.

hier kan je dus wel uren door brengen.

jammer dat je de gedenkplaat niet goed meer kan lezen.

hier krijg je toch nooit genoeg van

wat fijn dat zelfs ik hier terecht kan

ja ik val in herhaling maar al keert hij zijn rug naar mij toe. mooi blijft hij

en toen was het ineens genoeg voor vandaag hopelijk komen er nog velen.

 

16 opmerkingen:

  1. Hallo Bas,
    Leuke foto's kon je maken in de AWD.
    Gelukkig kan je met de scootmobiel daar toch komen en van de dieren genieten.
    Zoals jullie van dit uitje hebben genoten, geniet ik van de foto's.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bas,
    Wow, wildsafari met de scootmobiel!! Geweldig dat je zo overal heel durft te gaan... Toch wel erg zanderig hier en daar. zo te zien. Prachtige foto's. En wat zijn de damherten prachtig met die grote geweien. Ook de landschapsfoto's om van te smullen.
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola Bas. Estupendo paseo. Las fotos son preciosas. Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie weer van de herten in de AWD. Ik kan me voorstellen dat jullie daar van genoten hebben met dit nog steeds mooie nazomerweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bas
    das freut mich das ihr solche schönen Plätze besuchen könnt dazu die tollen Bilder von den Hirschen, ein super Tag.
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Bas,
    Mooi dat je met je scootmobiel zo ver kan komen. Damherten worden onrustig, ze zijn op hun mooist en op hun sterkst. Nog even rusten en vooral genoeg eten, want er komt een drukke energievretende tijd voor ze aan. Je begrijpt dat ik het nu over de mannetjes heb.
    Maar als je om je heen kijkt zie je dat de omgeving langzaam maar zeker kleurrijker wordt.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bas, geweldig dat je met je scootmobiel in de AWD rond kon rijden en genoten hebt van de natuur aldaar. Je foto's laten me meegenieten.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Bas,

    Ik bewonder je doorzettingsvermogen om met die scootmobiel hier naar toe te gaan en ondanks de opmerkingen die je krijgt toch te proberen hier te komen en hat lukt zo te zien. En je maakte er ook nog een serie knappe platen, vooral nr. 18 waar je heel mooi de tekening op de hertenrug kunt zien.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Bas, prachtige fotos van de AWD. Ik geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's heb je daar gemaakt.
    GroetjesTinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Bas,

    Heerlijk dat jullie toch naar dit soort gebieden kunnen gaan en zo te zien hebben jullie best een behoorlijke afstand afgelegd. Het eendenvlak is toch echt wel een behoorlijk eindje van de ingangen af. Mooie beelden van de damherten. Fijn dat jullie er zo van kunnen genieten.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful walk you had, the photos of the deer are fantastic.
    Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hooi Bas
    je bent even lekker naar de bronst pek geweest zie ik op de bronst bij het monument kom ik haast niet maar je heb er mooie foto's gemaakt bedankt dat je mijn blijft volgen op mijn website.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Preciosas fotos, me han gustado mucho todas. Enhorabuena Bas, un fuerte abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen