29 juli 2024

het is nu heerlijk buiten

gewoon heerlijk buiten zijn zo de deur uit en binnen 10 minuten helemaal buiten zijn

en onder goed gezelschap

het schijnt een vruchtbare omgeving te zijn 

ach wij zijn tevreden met wat we hebben maar ik vind dit wel heel erg mooi

ja en daar past geen moderne brug bij 

gewoon elkaar verdragen 

en wat zal je je druk maken toch nergens voor nodig

hij hield niet van de drukte dus ging hij alleen op stap

ja zulke afrastering zie ik toch het liefst

bij de aanleg van de blankenburgtunnel kwam er een strook naast de rijksweg vrij en daar
hebben ze een ideale plek voor de vogels gemaakt.

het zat er vol met eenden

aan de andere kant van de weg zag ik deze koeien ja met hoorns dat was vroeger gewoon
maar nu zie ik ze soms.

overal zijn speciale ooievaarsnesten gemaakt maar het lijkt boven een zeer drukke
 rijksweg gezelliger te zijn.

zo word de polder mooi opgesierd.

 

12 opmerkingen:

  1. Precioso reportaje, me han gustado mucho todas las fotos de estos maravillosos paisajes y también la cigüeña, fantástica. Bas recibe un fuerte abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos van de koeien en de ooievaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was weer een mooi rondje door de polder. Je hebt even weer wat frisse lucht kunnen opzuigen en de horizon kunnen zien. Veel warmer hoeft het niet te worden bij dergelijke activiteiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Não tenho dúvidas de que a natureza vegetal e animal se harmonizam perfeitamente.
    Abraço de amizade.
    Juvenal Nunes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bas,
    auch hier bei uns in Deutschland blüht alles in voller Pracht, jedes mal ein Genuss draussen zu sein, Danke fürs zeigen.
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie foto's is dit Bas.
    Leuk de koeien in de wei, ze moeten de horens laten zitten vind ik, maar die halen ze weg.
    Vandaag gaat het warmer worden als gister, dus dan moet je er vroeg op uit, anders is het te warm vind ik, ik ga ook eerder wandelen en in de middag blijf ik lekker binnen en alle deuren en ramen dicht om zoveel mogelijk hitte buiten te laten.
    Ik heb genoten van je foto's.
    Groetjs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's heb je gemaakt Bas. Prachtig in dit mooie natuurrijke gebied.
    Grappig ook die ooievaar. Je hebt een mooi tripje gedaan.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zo een omgeving zou ik ook tevreden zijn. Je zou mij ver niet moeten gaan zoeken 😀. Mooie foto’s en genieten van al deze prachtige dieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A gift, lovely use of camera of Bas. I love the Stork, precious.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bas, mooie foto's heb je gemaakt-daar in de polder kun je wel genieten van je hobby.
    Mooie foto's, met als sluitstuk de ooievaar
    groet uit
    arnhem

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's heb je gemaakt Bas. Prachtig in dit mooie natuurrijke gebied met die ooievaars in het land die koeien vind ik ook altijd leuk,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bas,

    Mooie impressie van de omgeving daar, je zit lekker dicht bij de natuur met zelfs ooievaars als attractie.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen