16 juli 2012

weer of geen weer .....genieten.

de foto is op zich helemaal niet geslaagd maar hij is veraf en ik kwam hem al een
paar keer op verschillende plekken tegen eerst op een paal dat kon niet missen
,maar hij had mij toch iedere keer eerder gezien ,dus had ik
zoiets van dan heb ik je toch nog.


ja hier hoef ik eigenlijk niets bij te zeggen .ik zou haast zeggen net als overal.


ik werd goed in de gaten gehouden maar hij liet mij wel toe,dat viel me reuze mee.


dit dameskransje wilde ik niet verstoren met de maandag moeten ze het hele weekend nog doornemen.


net telaat hij dacht wegwezen ik wil helemaal niet op de foto.

ondanks de wind en het sombere weer viel het mij niet tegen het heeft ook voordelen nergens file
 geen fietsers geen wandelaars het lijkt wel vakantie in de polder.


als ik het goed hebt(als leek) heb ik hier met een jonge valk te maken hij was bijzonder schuw pas op zijn
vierde rustplaats had ik hem.

het leek wel of hij dacht dat hij achtervolgt werd hij bleef zijn koppie maar draaien.

en de boer   hij ploegde voort....ja op het land is altijd wel wat te doen.


de klm is in de polder ook al goed vertegenwoordigd je verwacht hier toch geen boeing
 laag overvliegend(zeker een reclamestunt)


ja deze laan die heeft een enorme aantrekkingskracht op mij ,hier zou je b.v een enorme
 mooie trouwreportage kunnen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten