31 juli 2012

Josè in het Loetbos.

bij logeren hoort tegenwoordig fotograferen want je moet als je jong bent toch een beetje
 tegen elkaar op kunnen bieden.


dit verwacht je niet onder de weg door.maar lol hadden ze.


en een tandem kan een hele uikomst zijn,zeker als het rustig is.


ja Oma nemen we hier nou een foto van,wat denkt U ik zou het doen.en soms
 heeft ze echt leuke idèen





dit weerspiegelde de zondagsrust in de polder,iedereen was ter kerke leek het wel.


Opa deze foto hoef ik niet ,hoe haal ik hem eraf,anders denken ze dat ik het niet kan.


we kwamen echt heel weinig mensen tegen,maar de wandeling was er echt niet minder om.

13 opmerkingen:

  1. Logeren, fotograferen en lol maken met de grootouders, is dat geen plezier?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellid zo samen met je kleindochter op pad. leuk dat ze ook interesse heeft in jullie hobby.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jouw enthousiasme werkt duidelijk besmettelijk, straks zit jouw hele familie in de fotografie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet er maar lekker van Bas... dat hoef ik niet te vragen hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze jonge dame krijgt een meer dan behoorlijke 'opleiding', me dunkt! :-))

    hoe rijk ben je met zo'n grootouders!!!

    hoe rijk ben je met zo'n kleinkind! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Samen fotograferen is toch wel heel leuk, hè Bas. Gezellige blog. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig bas, hoe ze zo jong al het in de vingers heeft
    mooi om naar te kijken hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om samen te fotograferen Bas, lijkt mij super gezellig.
    Mooie foto's heb je weer geplaatst.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Bas. Gewoon gezellig wandelen in het Loetbos kan ook een erg leuke fotoserie opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig om zo een dagje op pad te zijn met jullie kleindochter Bas, en als je dan ook nog gezamenlijke interesses kunt delen, is het natuurlijk helemaal hartstikke leuk. Heb je nog wat van haar kunnen leren?...hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kleinkinderen zijn nog te klein, maar het is toch heerlijk als je dit samen met je kleinkinderen kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om zo met je kleindochter op pad te gaan met allebei de camera in de aanslag. Ik heb daar met onze kleinzoon ook al een paar maal van kunnen genieten. Jong geleerd is oud gedaan, hoop je dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen