14 september 2012

als ik kon vliegen...

het was z,on mooi gezicht die laagvliegende zwanen tegen het felle zonlicht in
technies gezien is de foto waarschijnlijk totaal mislukt maar ik kon hem niet wegdoen
 de schittering van het water en de bewegingen vind ik toch mooi.

een zilverreiger ,hij had m,ij al gezien en ging langszaam aanstalten maken om te vertrekken.


ja hoor het zekere voor het onzekere dan maar de kuierlatten nemen.


het gaat jullie goed ik stuur nog wel en brief misschien.


ja en voor veel momenten hier kom je echt een stukje lens tekort,nou begrijp ik waarom
die mensen aan de overkant met van die grote toeters zaten.


ja en hij hield ook al niet van pottenkijkers.

5 opmerkingen:

  1. Great bird shots! Herons are so graceful in flight.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bas,

    De foto's van vooral de vliegende reigers vind ik mooi. Daarnaast ben ik het met vele anderen eens dat het er vooral om gaat of je een foto zelf mooi vindt. Maar kritisch mag je natuurlijk altijd zijn.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je eerste foto zou ik inderdaad niet wegdoen, hij heeft iets heel aparts. Beschouw jezelf als kunstenaar, dan hoeft het gelijk niet perfect te zijn maar wel intrigerend.

    BeantwoordenVerwijderen