woensdag 5 december 2012

even uitblazen.

soms moet je er even uit .frisse lucht je hoofd moet leeg

dan helpt er niets beter dan wandelschoenen aan en op naar de loet.

nou waren we al van plan om naar de kaasboerderij te gaan 


dus een smoes hadden we niet nodig ,want de super is makkelijk maar deze is toch wel
 een stuk lekkerder. 

heerlijk rustig alleen op de achtergrond waren de jagers bezig ,dus weinig
variatie op dit moment in de lucht.

en hij ,hij zwom of zijn leven er vanaf hing,nou ja mischien was dat ook wel zo.


maar het mocht dan stil en druilerig zijn het voelde heerlijk aan en het deed ons echt
 heel goed om hier te vertoeven. 


en zeg nou zelf is dit genieten of genieten. 

bruggen hebben toch een aantrekkingskracht nog een beetje sneeuw en nevel en dit
 moet een mooi plaatje kunnen worden.


ze zagen ons al van verre maar het was schijnbaar niet de moeite om je koppie op te tillen
,gek net mensen  

wat zien ik ........wat zien ik??


de schrik van het loetbos  


ik hoorde dat er vrijdag ook nog een modeshow  is ,dus wat denken jullie??
ik maak toch zeker wel een kansje??


ja het was ondanks het sombere weer toch weer heerlijk genieten. 

Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...