vrijdag 21 december 2012

vosje


wat heerlijk om even wat foto,s te ordenen en dan kom je altijd weer foto,s
tegen waar je er eentje hebt van uitgelicht maar niet in deze
 contekst geplaatst hebt,nou dat kan dan nu mooi . 


het is alweer z,on twee maanden geleden dat wij deze gemaakt hebben 


het zou nu mooier geweest zijn om een vosje in de sneeuw te laten zien,
maar dat komt hopelijk nog wel. 


hij ging gewoon door waar hij mee bezig was, en had gewoon lak aan
 wat er om hem heen gebeurde. 


even afwachten wat er allemaal gebeurd daar als het mij niet bevalt
dan ben ik zo weer weg. 

het is niet waar ,hier moet ik het mijne van hebben.


toen lag het er nog zo bij ,ik zal binnenkort weer eens gaan want
 het gaat toch wel weer kriebelen. 

het was hier een rustige boel,misschien stilte voor de storm.

heerlijk om met dit weer hier te wandelen,

ik mag het wel zo uit gestorven.


maar alleen ben je hier nooit. 



Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...