vrijdag 1 maart 2013

profiel.?


kijk net zo als altijd niet naar de kwaliteit maar het waren voor mij dierbare herinneringen
in een vorig leven was ik groenteboer en al zeg ik het zelf wij waren onze tijd vooruit. 


zo etaleerden wij onze spullen,dat kon toen nog,s,morgens om 4 uur begonnen wee tot wij klaar waren
,soms s,avond om 10 uur maar als ik het kon zou ik het zo weer doen. 


toen werd ik heel hard ziek en we moesten de zaak weg doen,want dat kon ik nooit meer,
een aantal jaren later ben ik wel eens een vriend gaan helpen en deed ik de pr. beurzen,feesten etc.
dus dit werden mijn creaties. 


 en denk erom dat dat leuk was je kon met het beste en mooiste materiaal werken,niks geen computerschermen.puur natuur alles vers de groenten,bloemen en het fruit.


heel de familie hielp me mee cobie,kinderen en schoonzoons. 


en denk erom dat het leuk was ,toendertijd was je op een beurs gewoon een familie je leende een
boormachine en van een ander weer een plank,en zij leende sla ven tomaten,
en ieder bleef van elkaars spullen af, dat kon tien nog ,ik heb het idee
 dat het nu meer ieder voor zich is,jammer. 


dit zijn de leukste dingen buffetten maken en aankleden. 


dat deden we ook veel in bejaardentehuizen  

dit is helemaal nostalgie hier ben ik bezig voor een supermarkt de uitstalling te maken,toendertijd
 was ik supermarktmanager,je had alle papieren maar je moest en veel werk verrichten,je was slager,groenteboer magazijnchef,boekhouder,dus gewoon manusje van alles
en soms de kop van jut.


deze heb ik even geleend uit een heel oud tijdschrift. 


dit zijn de dingen die je bij blijven een feestje in het psychiatrich ziekenhuis zeeland ,diat werd
 gesponserd door de leveransiers.

     dat mocht ik opmaken,het mooiste wat ik daarvan heb onthouden id dat directie medewerkers
      en patienten allemaal door elkaar in de tenten zaten te eten,dat was een heerlijke belevenis,
Een reactie plaatsen

achterhoeks ??

gewoon langs de weg. niks geen opdringerig personeel je kunt er rustig even over nadenken wat je zal doen.  niet te lang want de...