donderdag 21 maart 2013

wat kan een ooievaar het druk hebben.


nee het is niet voor de open haard ,wel zo iets . 


ja ik moet nog heel wat verzamelen,maar het begin is er. 


ja zullen we maar weer ,want zo komen we er niet. 


even kijken waar is wat te halen. 


ja hier kunnen we wel wat rapen. 


er is nog een nest aan de andere kant. 


je zal er toch afglijden. 


even haar veren gladstrijken,je weet nooit hoe ze dit waardeert. 


zo te zien vind ze het wel heel erg lekker. 


en stopt hij nou?dat kan de bedoeling toch niet zijn. 


zeg heb jij gezien hoe hoog we nu zitten?? 


ja nou kan je wel doen of je gek bent maar mij eerst lekker maken en nou stoppen
dat kan natuurlijk niet. 


dan ga ik mij helemaal in de strijd werpen,eens kijken of je daar tegen kunt.


ja je moet toch wel stiekem kijken. 

en nou net doen of je niets ziet,laf hoor.


ik heb het wel tegen jou,doe nou niet zo flauw. 


nou vooruit nog een keer dan 


dit moet hem toch wel wezen,als je nou nog niet reageert.

t,is niet te geloven wat mot je nou met z,on gozer.


drie keer is scheepsrecht. 


nou zal hij toch wel ondertussen uit zijn dak gaan. 

nog even wat klepperen erbij.


misschien is hij een beetje doof 


nou het spijt me ik heb mijn best gedaan,maar het zit er vandaag echt niet in.(het zal wel
aan het weer leggen) 

Een reactie plaatsen

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden. wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet. rust en ...