vrijdag 17 januari 2014

vrijdag-badderendag.


natuurlijk had ik het kunnen weten ,het is vrijdag en vroeger moesten wij vrijdags ook in de teil,
dat zullen ze wel van de mussen hebben afgekeken denk ik. 


het was een tnvasie van mussen waar die opeens vandaan kwamen joost mag het weten.


natuurlijk lag er geen camera klaar..grrrrr... 


wat mij wel opviel dat het zijn echt net mensen,ze geven elkaar geen milimeter ruimte. 


nou geef ik toe ik had ook wel wat meer wasgelegenheid kunnen verstrekken maar ze hadden ook
 helemaal hun komst niet aangekondigd. 


dus klik ik gewoon maar even door. 

als het verveeld laat het mij even weten,niet dat het helpt want het is reeds geschied.

het speelt zich allemaal in een paar minuten af en daarna was de rust ,jammer genoeg weer terug gekeerd.


dus geniet nog maar even mee hier is nummer 42 een landing aan het voor bereiden. 


sommigen moeten eerst nog wat kerosine kwijt. 


ja jongens ik zeg het vast hier komt een bommetje. 


nee....jij bent al geweest,....wegwezen.. 


en andere die gingen gewoon en trokken zich niets van kommentaar aan. 


wat waren dat een drukte schoppers hè zo kan het toch ook. 


hij mag het water wel eens verschonen anders dan zie je mij hier niet meer. 


ach joh doe niet zo moeilijk je hebt tenminste water. 


ja en de temperatuur is wel redelijk anders gaar mijn pernament er aan. 


hoor je haar ??? het moet altijd voor niks anders was ze hier niet eens. 


kunnen jullie niet wat minder spetteren?? 


je ziet toch dat wij bezig zijn.......,wegwezen dus. 


gewoon niks zeggen. 


dan heb je op een gegeven moment het bad voor jezelf,maarrrrr  dan ben je wel alleen. 

Een reactie plaatsen

gouwe ouwe

niet dat wij niet willen maar het gaat nog even niet en dat toegeven is al heel wat dus  maar even gouwe oude van stal gehaald.  ma...