maandag 7 april 2014

Botshol. je moet er geweest zijn.


Botshol ,een gebied bij Waverveen en Abcoude  waar ik nog nooit van gehoord had, maar mooi
..mooi ..je hoort alleen vogels en vogels en vogels en o ja in de verte een rietsnijder die
ook zingende zijn wek doet. ( met cobie gaat het heel langzaam iets vooruit)


het gebied is van deze kant alleen per boot bereikbaar het strekt zich uit tot aan de
vinkeveense plassen, 


deze foto hadden jullie al gezien maar hij hoort er echt bij. 


ze gaan in het najaar het gebied weer herinrichten om oorspronkelijke groei meer de kans te geven. 


kijk als je in z,on gebied mag werken (zelfs op zaterdag) dat heeft toch wel wat,zelf viel mij de eer te
 beurt om op deze prachtige lokatie een huisje te mogen keuren op achterstallig onderhoud,
 nou daar wil ik van de zomer nog wel even gaan kijken hou ver ze zijn (maar dan wel met
 de camera en even het gebied in.) 

Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...