zaterdag 12 april 2014

ik geeft het toe...wij zijn verslaafd.


Ja en niet z,on beetje om te beginnen ga je eerst naar de Krimpenerwaard waar het
sprookjesachtig mooi was vanmorgen. 


dan ga je secundair rijden  en stopt even om te genieten


is het mooi of niet ,.....en heerlijk rustig. 


ik zag hem.......en hij zag mij....en daar had hij genoeg aan. 


ik vroeg om een boeketje en kreeg een heel land vol. 


dit is toch heerlijk om te zien hoe een polder wakker kan worden. 


je zou hier toch wonen,zouden de mensen beseffen hoe rijk ze zijn? 


en nou ga ik het verklappen dit is de weg naar de kaasboerderij en daar hebben ze niet alleen
heerlijke kaas maar als je wilt snoepen dan moet je de truffelkaas nemen die is
onovertreffelijk 

Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...