woensdag 6 augustus 2014

even naar de Hoek

gisterenavond nog even naar Hoek van Holland het was niet zo druk maar nog wel heel mooi weer.en
daar werd door de aanwezigen met volle teugen van genoten.

                                       en de toekomst van de zwemkwaliteit is weer verzekerd.


het werd later en dan laat je het kasteel waar je zo (of de ouders) voor geploeterd hebt zomaar achter. 

We twijfelden nog maar we zijn gelukkig de hele avond blijven hangen want dit wilde ik eigenlijk
 niet missen.


Ik ben wel heel blij dat wij zijn gebleven.


je zou haast een tentje meenemen om er te blijven,wat de temperatuur betrof kon het zomaar.

Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...