donderdag 28 augustus 2014

het begin is er weer.


Het zag er allemaal zo mooi uit de allereerste was oranje en lachte mij toe aan de overkant van de 
greppel heel voorzichtig over de grreppel(dacht ik ) maar nee daar ging ik heerlijk in de derrie 
en de oranje paddesoel nou nee het was een sinaasappelscil. Grrrrrrr..... 
maar dat was ik toch weer snel vergeten.


het word echt een allegaartje van inie mienie

 tot hele boterhammen. 


gelukkig kan hier geen wind bijkomen.


er is stiekem al een klein hapje van genomen. 


het zijn wel geen top opname,s maar ik vond ze zo mooi. 


soms staan ze op de onmogelijkste plekjes gewoon mooi te zijn. 


onmogelijk te benaderen van geen kant kon ik er bij 


waarom moet dit altijd aan de achterkant en onder de boom groeien nooit eens op een dienblaadje. 


ik snap niet wat ze er aan vinden,misschien juist de lucht? 

Een reactie plaatsen

achterhoeks ??

gewoon langs de weg. niks geen opdringerig personeel je kunt er rustig even over nadenken wat je zal doen.  niet te lang want de...