donderdag 19 februari 2015

A.W.D. in de felle wind.

de eerste keer dit jaar naar de A.W.D een heerlijk gevoel als ik hier om 11 uur aankomt en gelijk
 word mij al de rug toegekeerd, nou ja dat weten we dan ook weer.


de wasbeurt werd niet onderbroken maar ik maakt mij sterk dat mijn aanwezigheid best
wel opgemerkt was. 


het is niet de mooiste foto maar dit was toch wel een leuk moment. 


hier een eetpauze terwijl ik mij in alle bochten wringt om het felle zonlicht wat er
tussendoor komt te vermijden.

hier kan niemand omheen z,on schoonheid. 


de omgeving word wel heel goed gescreend. 


dit beeld zag je deze dag heel veel groepjes die aan de wandel waren. 

prachtig tegen de heuvels van het infiltratiegebied meestal zag je alleen af en toe een koppie.

de vossen (drie verschillende op verschillende plekken) komen een volgende keer aan bod.


ik heb staan wachten tot hij in beweging wilde komen maar hij wachtte waarschijnlijk tot ik
weg wilde gaan,ik dacht laat ik de minste dan maar wezen. 


nee dit waren geen wilde ,die waren ook alleen maar aan het slapen,maar moet je kijken hoe
schoon het water is. je kan hun vliezen gewoon zien.

Een reactie plaatsen

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden. wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet. rust en ...