donderdag 16 april 2020

nog niet de oude

nog even een oudje uit het archief de molen van Haastrecht ,ik zal heel blij zijn als ik er weer op
uit kan trekken de zon is voor mij op dit moment te scherp en met de corona zijn we toch wel
voorzichtig aangezien onze gezondheid ons daartoe noodzaakt. maar bedankt voor de hele lieve
mailtjes en zie je toch maar wat voor meerwaarde het bloggen heeft.

20 opmerkingen:

klaproos zei

ahhhhhh Bas en coby, ik hoop dat er voor jullie snel een andere tijd aanbreekt en dat je er weer op uit kunt,
het is zón rare tijd hé,
ben maar voorzichtig hé.
lieve groet,
Dien

La Biosfera de Lola zei

Hola Bas, me alegra leerte y saber que estás bien. Peciosa foto. Cuidense mucho. Abrazos.

Jan K. alias Afanja zei

Het is voor iedereen een rare en moeilijke tijd, maar vooral voor kwetsbare ouderen is het extra oppassen geblazen. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, Bas.
Houd afstand en blijf gezond!
Groeten uit het noorden.

Agnieszka Mikołajczyk zei

Nice

Ardilla zei

Preciosa fotografía. Mucha calma.
Saludos

Marijke zei

Goedemorgen Bas,
Wat een prachtige foto!!!
Ja het is een vreemde tijd voor iedereen. Ik hoop dat jullie snel weer naar buiten
kunnen en jullie geliefde passie voor het fotograferen weer kunnen gaan uitoefenen.
Er komen zeker weten weer betere tijden voor iedereen.
Fijne dag!!

Irma zei

Wat een mooie foto Bas.
Het is een rare tijd voor iedereen op dit moment.
Zorg goed voor jullie zelf en blijf gezond.
Groetjes Irma

Dirk zei

We beleven inderdaad rare en tegelijk bizarre tijden.
Houd zeker genoeg afstand van de mensen die niet in je huis wonen , maar kom toch maar eens buiten. Wat zonne vitamientjes doen ook al wonderen :-)
Btw, een zalige oer-Hollandse foto heb je hier !

Marco Luijken zei

Hoi Bas,
Wat een prachtige foto. Super gaaf zo met die weerspiegeling. Molens blijven indrukwekkend vind ik altijd.
Ik wens je het allerbeste en laten we hopen dat deze vervelende tijd voor iedereen snel voorbij zal zijn.

Groeten, Marco

Maria zei

Hoi Bas en Coby,
Prachtige foto met bijzonder mooie lucht en weerspiegeling!
Maar vooral weer heel fijn wat van je te horen!!
Blijf maar heel voorzichtig tot het tij keert!
En dat felle licht is natuurlijk niet fijn voor je ogen...
Ondanks alles, een fijn weekend!
Groetjes en een virusvrije knuffel!
Maria

gjroest zei

Wat een geweldig mooie foto! Gewoon af.

Teresa zei

Me alegra saber que estas bien. Besitos y salud.

mijnnikonenik zei

Je moet het niet zoeken Bas en Coby, het is vervelend thuis zitten maar dat virus oplopen is erger.
Blij dat ik je weer zag op de blog, dan weet ik dat het lukt met jullie.
Fijn dat je nog een mooi archief hebt, het is genieten van deze prachtige molen.
Hou jullie gezond!

carolinesnatuurfotografie zei

Fijn toch iets weer van jullie te zien. Je hebt vast nog wel meer in je archief. Hopelijk kunnen jullie weer snel gaan genieten van de natuur.

Helma zei

Hoi bas en Coby,
voorzichtigheid is nu ook echt geboden!
Doe rustig aan en fijn dit te horen van jullie.
Groetjes, Helma

waldlaeufer68 Frank Scholtyssek zei

Hallo Ihr beiden
vorsicht ist jetzt wichtiger als Bilder, die Zeiten ändern sich wieder und dann werden wir wieder schöne Bilder bekommen, so wie die Mühle hier
bleib Gesund
Grüsse Frank

KeesvanD zei

Dag Bas en Coby,
Met de zon van de komende tijd moet je voortdurend een zonnebril dragen. Door de corona problemen kan je niet anders dan er voorzichtig mee omgaan. Sterkte.
Groet, Kees

Ad van Duren zei

Hallo Bas,

Ik wist niet dat je ziek was, gezien je titel. Maar ik wens jou en Coby in ieder geval het allerbeste en hopelijk is deze ellende nu snel voorbij, zodat we ook van jou weer foto's gaan zien.

Groeten,
Ad

carolinesnatuurfotografie zei

Wat is de header mooi Cobie en Bas. Groetjes Caroline

OdnowionaJa zei

Super stunning photo with so nice colours. :)