30 juni 2021

bij de molen van Numansdorp daar staan de klaprozen te wachten

Even iets anders wie kan mij helpen om mijn header in de juiste grootte te krijgen,alvast dank.

Ja er stonden er heel veel langs de dijk

jammer ddat ze niet stil stonden

Maar het was genieten

En nog zoveel in de knop

je zou er zo bij gaan zitten

nog een paar weken en dan heb ik mijn nieuwe bril

Dan moet het helemaal een feestje worden 

Als het lichaam dan een beetje meewerkt dan kunnen de remmen weer los

Ja hier kan ik echt van genieten

 

14 opmerkingen:

  1. je zat er middenin hé bas, heerlijk,
    wat zijn er veel dit jaar hé,
    supergenieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola Bas. Adoro las Amapolas, son muy alegres. Tus fotos son maravillosas. Abrazos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi bas,
    Wat een prachtige foto's van de klaprozen.
    Tja de kopfoto is een verhaal appart, ze hebben weer eens iets veranderd bij blogger.
    Kijk maar eens bij mij, de kopfoto is niet scherp meer terwijl de eerste foto wel scherp is.
    Bij mijn volgende blog laat ik de kopfoto weg, het is niet anders.
    Ik denk dat het bij jou ook hetzelfde verhaal is.
    Ik zou het ook maar zo laten als ik jou was, het scheelt je een hoop ergenis.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's van al die klaprozen, Bas.
    De header schijnt een Blogger-probleem te zijn. Daar bemoei ik me als WordPress gebruiker wijselijk niet mee. Wel wens ik je er succes mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn favoriete bloemen, een mooie reeks Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige fotos van de klaprozen. Ik heb laatst ook een veld gezien. Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klaprozen zijn prachtige, eendags bloemen.
    Je hebt er een mooie reeks van gemaakt.
    enne... soms ka je met een klein stokje én een wasspeld, een wiebelende bloem een beetje vast hangen voor je foto. daarna stokje uit de grond en klaar is kees :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Bas
    auch bei uns hier in Deutschland blüht der Mohn überall, ein schöne Farbspiel in der Natur
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Las fotografías se ven muy bonitas. Un beso.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Bas, prachtig zijn ze he die klaprozen. Ik kan er ook nooit voorbij lopen zonder ze te fotograferen. Vwb de foto in je header, daar heb ik sinds kort ook last van en en ik heb begrepen dat er meer mensen last van hebben. Ik denk dat Blogger ons bloggers in dat opzicht niet meer wil faciliteren. Als je de themas bekijkt die voorhanden zijn zie je nergens een header foto in staan. Het is denk ik hun nieuwe layout.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Bas,
    Veel bermen worden niet zo veel meer gemaaid waardoor allerlei bloemen meer kans krijgen om te laten zien hoe mooi ze zijn. Klaprozen doen het dit jaar op veel plaatsen goed, zoals je gemerkt hebt. Het is een fraai kleurig gezicht.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps, deze blog had ik nog niet gelezen...
    En Bos, het roept herinneringen van heel vroeger op. Zo stonden ze ook altijd bij mij in de buurt langs de weg! Heerlijk!!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen