27 juli 2021

verlangen kan erg groot zijn

zo ontvangen worden is niet verkeerd

En ze hadden het naar hun zin(wij ook)

heerlijk en wat zijn ze mooi 

en het zag er ook allemaal zo vrolijk uit.

een tijd geleden dat wij verstoppertje gespeeld hadden

wat je ver haalt lijkt altijd veel lekkerder

wat doen jullie hier?stoor mij niet ik ben aan het eten.

iemand moet het voorbeeld geven

Huh wat doen jullie hier??

Het was een stuk drukker dan de vorige keer

Maar ze waren zo mooi en rustig 

op het nieuwsgierige af

de duinen waren extra feestelijk voor ons bezoek gemaakt.

en allemaal zo vriendelijk

kijk en als je nou even van te voren een appje stuurt dan komen ze gewoon even je tegemoet.

Klasse he waar kom je dat nog tegen

Hier kan ik mij helemaal op verkneuteren alleen maar ogen dicht en inademen.genieten
van de bovenste klank

 

19 opmerkingen:

  1. Woow Bas, dat is genieten van begin tot het eind.
    Niet alleen de herten zijn mooi om te zien, ook de mooie kleuren in de natuur zijn de moeite waard ! Echt een geniet-logje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige serie, Bas. Dat jullie het naar je zin, lijkt me nog zacht uitgedrukt. Ik zou het in zo'n geval een topdag noemen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bas,
    Prachtige foto's van al deze herten.
    Dat moet fantastisch zijn geweest om hun zo te kunnen fotograferen.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bas,
    Wat een prachtige serie foto's kon je maken van de damherten.
    Dat ze zo dichtbij je kwamen, ze lopen vlak voor je langs, echt geweldig om dit mee te kunnen maken.
    Ik genoten van je blog.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Bas,

    Wat een heerlijke serie vanuit de AWD. Damherten met bastgewei zijn toch wel heel erg mooi om te zien. Genieten hoor.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja prachtige foto's.
    Daar wil ik ook best heen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Bas,
    In deze tijd van het jaar worden de herten met hun bastgewei steeds mooier. Dat moet ook wel want over enkele maanden moeten zij de hinden imponeren. Dat je ze in een mooie omgeving kunt zien maakt de beleving alleen maar aantrekkelijker.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Precioso reportaje, me ha encantado verlos. Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Bas
    so nah am Damwild ist schon sehr schön dazudie tollen Bilder einfach zum geniessen
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat jullie het heerlijk hadden dat kan niet anders! Je mag nog eens een appje op voorhand sturen. Hartelijk dank daat we mogen meekijken. Krijg ik nooit te zien. Dit is voor mij meer dan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie fotos Bas en Cobie. Jullie hebben er wel veel gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bas,
    Ja, dat is genieten van de bovenste plank!!!
    Wat een super gave foto's van al die damherten en de natuur is ook al ontploft. Niks droogte maar alles sappig groen en vooral geel!
    Mooi hoor , Ik zit hier heerlijk mee te genieten!
    Groetje,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful photos Bas & Cobie, they are fantastic.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Bas, dat was weer genieten voor jullie. Mooi om de damherten van zo dichtbij te kunnen zien en fotograferen.
    Zeer geslaagde serie.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Bas,

    Je kunt aan alles zien en lezen dat dit voor jullie genieten geweest is. Wat bijzonder zeg dat zwarte damhert, vorm van melanisme net als bij een zwarte ree. Mooi die bastgeweien en mooi ook om te zien dat je met een beperking vanaf een scootmobiel prachtige foto's kunt maken.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen