01 november 2021

even terug naar vorige week

ja het was nog vroeg 

en goed fris maar zo mooi

ik had echt mijn handschoenen nodig ik wou ze niet meenemen (eigenwijs)

maar het was weer genieten

je hoorde nog een beetje burlen maar activiteiten heb ik niet gezien

hij twijfelde doe ik het wel of doe ik het niet

het werd dus ja

en nog een keer steeds een stukje verder

met het lage zonlicht vind ik ze nog mooier

samen heb je altijd  meer zelfvertrouwen

de parkeerplaats stond helemaal vol daar heb ik verder niets van gemerkt

als sinterklaas nou eens echt bestond dan zou er bovenaan mijn lijstje staan een scootmobiel
bos en duin bestendig maarja een mens moet toch wat te dromen hebben en
waar kan je beter dromen

ja dit is even werken maar als je dan weer boven staat dan geeft dat echt een wow gevoel

zeg nou zelf hier doe je het toch voor

de herfst begint zijn mooie kleuren te krijgen hier

en hij ging gewoon door want hij wil misschien vanavond weer het ventje zijn



 

14 opmerkingen:

  1. Het is weer een mooie serie geworden. Zo'n kans krijg ik hier in de buurt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bas,
    Prachtige beelden. Wat zul jij het daar naar je zin hebben gehad.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bas,
    Wat een prachtige foto's heb je kunnen maken tijdens je tocht met de scootmobiel.
    Ik heb van je foto's genoten.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bas
    die frühe Zeit ist immer gut für schöne Bilder, der Sonnenaufgang und die Hirsche, sehr schön
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola Bas. Fotos espectaculares de un lugar maravilloso, los animales son preciosos. Sin duda un gran día. Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige fotos van de herten en omgeving Bas. Mooie herfstkleuren. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bas,

    Mooie foto's van de AWD, tenminste ik denk dat de foto's daar gemaakt zijn. Vooral de foto's van de damherten in het prachtige licht op nr. 9 en 10 zijn om van te smullen. Je hebt weer heerlijk genoten van een dagje weg zo te zien en te lezen.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige natuurfotografie Bas !
    Vooral die herten in het lage, warme zonlicht vind ik super mooi.
    Volgens mij kon je dag niet meer stuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Bas,
    Op zonnige dagen kan het er in de herfst heel mooi uitzien, zoals je gemerkt hebt. Voor de damherten is de rust inmiddels teruggekeerd. De herten zoeken elkaar weer op en grazen weer samen. De hindes vormen vaak al eigen groepen. En ja, 's morgens kan het er behoorlijk fris zijn.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bas
    Erg mooie foto's uit de AWD
    Op de vraag die je stelden ik heb een canon met een 600mm lens en een macrolens 70mm,
    Groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bas
    Erg mooie foto's van de AWD
    Op de vraag die je stelden ik heb een canon met een 600mm lens en een macrolens 70mm.
    Groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige fotos Bas. Het lijkt wel uit een sprookje, zo mooi die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen