28 maart 2023

uit verveling : vroeger.....

in 1984 ben ik heel ziek geworden en daar heb ik nog de naween van maar in die tijd maakte
ik van afvalhout plantenbakken altans dat was de bedoeling .ik maakte van miniatuur
modelletjes na evan ong 10 cm en vergrootte die op ong 80cm tot 1.10 mtr daar deed ik
natuurlijk heel    lang over soms een uur per dag soms meer.

maar ook gebruikte ik ze voor decoratie (een oude hobby)

en omdat ik tijd zat had en het alleen deed als de kinderen ook tijd hadden

dit was een broodkarretje met een oogstdienst.

dit driewielertje hoefde ik alleen maar een grooter bakje op te zetten 

de viskar heeft ook zijn dienst bewezen.

en ze werden gevraagd voor o.a. buffetten.

dit was ook een oogstdienst jaren geleden

in autotron werd ik gevraagd daar had ik alleen zin in als ik de bommelauto op mocht tuigen maar dat ging niet zomaar,


ik werd steeds brutaler dus naar een overbuurman vragen of ik zijn auto een keer mocht
gebruiken .en ja ik verbaast mij nog steeds dat dat zomaar mocht hier heb je de sleutel daar
staat hij ja andere tijden he


en dit was het geworden.maar met hulp van de kinderen .

 

7 opmerkingen:

  1. Wonderful decorative pieces in wood, so much art and ability.
    Have a nice week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bas,
    Je hebt echt prachtige dingen gemaakt.
    Leuk hoor deze hobby.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige hobby, Bas. Het straalt er duidelijk vanaf dat daar heel wat uurtjes liefdewerk in zijn gaan zitten. Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bas,
    tolles Hobby, auch in der Vergangenheit gibt es schöne Dinge
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Bas. leuke hobby. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Bas wat een schitterende creaties! Talent heb je hoor.

    BeantwoordenVerwijderen