03 april 2023

Mijn achtertuin (broekpolder)

achter ons huis ligt jet natuurgebied Broekpolder vanmiddag een klein stukje wezen verkennen

en ik was er niet alleen

maar ze stoorde zich niet aan mij 

sommigen waren een klein beetje nieuwsgierig

het gebied beviel mij uitstekend het was prachtig weer maar stilzitten is toch wel heel fris nog.

er was een speciale hondenuitlaatplaats en daar werd heerlijk gespeeld.

oh en wat zijn ze mooi.

genietend van deze mooie dag.

ik denk dat wij hier (als het weer het toelaat) veel tijd zullen doorbrengen

je zal toch gaan verhuizen en dit er gewoon bij krijgen

heerlijk toch

Prachtige paden goed toegankelijk alleen de verkeerde uitgang genomen maar als je blijft
wachten komt er heus wel iemand langs die het het voor je opend.

 

10 opmerkingen:

  1. Hoi Bas
    go, ik wou dat het mijn achtertuin was wat een leuk gebied leuk die schotse hooglanders,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is geen verkeerd plekje met het betere weer in het vooruitzicht. Ik zit hier ook niet verkeerd met de natuurgebieden rondom, maar Schotse hooglanders hebben we hier in de buurt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bas,
    Wat heerlijk dat je dit natuur gebied in je achtertuin hebt, lijk mij heerlijk om zo dicht bij de natuur te wonen, je kan er ieder moment van genieten.
    Leuk zo die kudde schapen en de schotse hooglanders.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bas,
    Langzaam maar zeker wordt het beter weer. Je hebt daar een aantrekkelijk gebied om veel tijd door te brengen als het warmer is. Veel plezier daar.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bas,
    viele von uns wünschen sich so einen Hinterhof, viele müssen weit dafür fahren, da werdet Ihr viele schöne Stunden verbringen.
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Precioso reportaje, esas vacas peludas son maravillosas. Enhorabuena Bas, un abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw daar wil ik ook wel wonen! Wat een hoeveelheid aan fauna heb jij in de buurt! En altijd modellen om te fotograferen. Heel fijn wonen Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bas,
    Een geweldig gebied, en als al het groen lekker uitloopt en wat warmer is, zal je er inderdaad heerlijk van kunnen genieten. Gefeliciteerd met de nieuwe achtertuin!!
    Hele mooie serie foto's, vooral die kalfjes vind ik schattig!.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Bas,

    Dat is toch een mooie meevaller als je gaat verhuizen en je krijgt er zo'n achtertuin bij. Kan me voorstellen dat je daar nog menig uurtje gaan vertoeven komende zomer en dit is alvast een fijne verkenningsrit voor je geweest. En het leverde je alvast wat leuke platen op vooral die twee jonge hooglanders.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Bas, deze post was mij even ontgaan maar bij deze. Het is een prachtig gebied waar je bij woont. Daar zullen jullie wel vaak te vinden zijn de komende periodes. Geniet er van!
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen