26 april 2023

vosje zelfs met de scootmobiel oh wat ben ik hier blij mee

heerlijk z.on ontmoeting en dat het mij gelukt is bij anderen meekijken is fantastisch maar het
zelf zien is net even anders.

het was bewolkt dat was jammer hij kwam rustg aanlopen om naar zijn holletje te gaan
en poseerde zelfs nog even.

Dan is het toch heel fijn dat je blogger ben

er viel niet veel te beleven voor hem geen grote groep fotograven nee dan ga ik maar

en langszaam droop hij af.

wij bleven nog even nastaren maar dat was het voor mij het was wat mijn conditie betrof
niet mijn dag dus even tevreden zijn hiermee

Maar hier was ik nogniet geweest met mijn vorige scootmobiel zou ik dit nooit gehaald
hebben maar ik kan zelfs nog wel z.on afstand 

zo blijven er uitdagingen

nou alleen nog leren om tevreden te zijn met wat wel kan.

 

10 opmerkingen:

  1. Wow, wow, wow....Bas wat een heerlijke ontmoeting met die kleine vos!!!!
    Gaaf dat je daar zulke mooie foto's van hebt kunnen maken. Wat een belevenis.
    En dan ook nog een hert erbij, alsof het niks is! Heerlijk!
    Groetjes, Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schitterende foto’s en wat een intens gegeven. Je zou tranen in je ogen krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je aan zo'n ontmoeting zulke mooie foto's hebt overgehouden, dan kan het toch niet moeilijk zijn om tevreden te zijn. Ik wacht nog altijd op mijn eerste ontmoeting met een vos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola Bas. Enhorabuena por tan espectaculares fotos, el zorrito es preciosos. Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic meeting with this cute little fox
    Special moments forever saved through your spectacular captures.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Bas
    eine toller Erfahrung, das macht richtig Spaß diese kleinen zu beobachten.. schöne Aufnahmen
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bas,
    Wat heerlijk dat je dit kon vast leggen, het is een zeldzaamheid dat je jonge vosjes kan fotograferen heb ik wel eens gehoord.
    Jou is het in ieder geval gelukt, ik kan mij goed voorstellen dat je hier heel blij me bent, dat zou ik ook zijn hoor.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Bas,
    De actieradius van je scootmobiel biedt je veel voordelen. Zo kan je een groter gebied bestrijken. Mooi dat het gelukt is om vossen te vinden. Zo simpel is dat tenslotte niet.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Bas,

    Het is je gelukt!! Heel mooi en natuurlijk fantastisch dat je dit zou mooi kon bekijken en fotograferen. Lekker hoor om met zulke foto's thuis te komen.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bas,

    Wat bijzonder om zo'n jong vosje zo dichtbij en zo mooi op de foto te krijgen. Je hebt het gebied van de AWD wel ontdekt zo. Fijn dat je met deze scootmobiel zo ver kunt gaan, een wereld gaat voor je open. Best wel gaaf dat je vosjes hebt gevonden.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen