20 april 2023

uitwaaien en genieten in de A.W.D.

Wat mij niet lukt ,dat lukt Cobie natuurlijk wel

En daar krijgt ze steeds meer schik in 

ja en eenmaal bezig is ze besmet met het virus.

maar ik klaag niet ik begeef mij als een prins door de natuur.

het is heerlijk om er weer te zijn

ja als je een poos niet bent geweest dan moeten ze toch even extra kijken

zelfs zulke paden is een peuleschil .oh wat voel ik mij blij

oh nog een nadeel van de Bronst??

ze hadden trek of het was etenstijd 

heerlijk helder maar wel fris weer was het woensdag.

je werd natuurlijk wel in de gaten gehouden tussen het eten door.

als een jonge meid Steeds vrijer en brutaler om niks te missen.

zeg nou zelf dit heeft toch geen beschrijving nodig.

dit zijn gewoon geniet momenten

alhoewel ik toch minder grote groepen ziet 

maar genieten ligt natuurlijk niet in het kwantum 

 

15 opmerkingen:

  1. Haha, laat de vogeltjes maar mooi aan Coby over. :-)
    Maar jij hebt de herten weer prominent in beeld kunnen krijgen.
    Fijn dat jullie er weer even samen op uit konden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bas,
    Super hoor deze foto's, heel leuk dat jullie samen op pad gaan.
    Mooie dat jullie zoveel herten hebben gezien.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Bas, dat is genieten zeg!!!
    Coby heeft het wel te pakken, haha!
    Geweldig allemaal. Ik geniet met jullie mee van de mooie natuur , mooie foto's en jullie blijheid ;-)
    Lieve groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben erxduidelijk zin in. De nieuwe omgeving bevalt uitstekend. Dartelende veulens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Bas,

    Lekker dat jullie weer op pad kunnen in de AWD. Geniet er maar lekker van en ik hoop dat je snel de vossen tegen zult komen.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, the stages of the Stag Deer is wonderful, thanks Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bas
    solche Momente solltet Ihr geniessen, ein toller Ausflug, tolles Wetter und noch schöne Fotos.. perfekter geht es nicht
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige photos Cobie en Bas. Zo te zien geniet Cobie van het fotograferen. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Bas, wat zalig voor jullie om weer eens in de AWD te kunnen zijn. Dat jullie genoten hebben bewijzen de fotos wel. Schitterend.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hola Bas, maravillosas fotos y precioso lugar. Me alegra veros felices y contentos, un abrazo para los dos.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Bas,
    Zo te zien zijn jullie behoorlijk ver het gebied ingetrokken. Er waren behoorlijk open stukken bij dus uitwaaien zal daar geen probleem geweest zijn. Bovendien zijn jullie volgens mij ook in het gebied geweest waar je jagende vossen kan tegenkomen. Helaas krijg je ze nooit op bestelling. en moet je geduld en geluk hebben.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen