20 juni 2023

veralavend maar zoooooo....leuk

drie dagen voor niets geweest er was totaal geen leven toch iedere keer z.on drie uur
gepost.maar als er dan een paar dagen later deze op je zit te wachten en je bent als
enige gebleven is dat toch bingo.

schuin achter mij deze mooie molen in het avondzonnetje.

en dit lag tussen mij en de molen in.

en deze had ik haast over het hoofd gezien ik was al zo blij.

het word steeds mooier 

hij hield het nest maar in de gaten.

een paar keer leek het wel of hij terug gestuurd werd.

maar volhouden deed hij

en goed alles in de gaten houden

uit eindelijk lukte het hem en na twee uur gaf ik het op volgens mij was hij in slaap gevallen

dit was mijn uitzicht door het kijkgat.

 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Bas,
    Wat geweldig dat je de ijsvogel kon vast leggen, het is altijd een hele belevenis als je hem voor de eertse keer kan fotograferen, tenminste dat vond ik.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt aar een prachtig plekje, Bas.
    Het heeft je ditmaal erg mooie foto's van de ijsvogel opgeleverd. En ja, dat is verslavend. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bas
    für solche schönen Fotos lohnt sich jede Stunde die man wartet, fantastische Aufnahmen.
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely gorgeous Bas, the Kingfisher is the most gentle..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw moedig van je, maar wat een voldoening! Schitterende foto’s!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Bas,

    Ik kan mij nog goed voorstellen hoe ik mij voelde toen ik mijn eerste ijsvogels kon fotograferen. Een geweldig gevoel is het. Het kost wat tijd, moeite en geduld, maar als het dan lukt, dan kun je zeer tevreden zijn. Prachtige platen en een geweldige ervaring.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bas,
    De aanhouder wint en wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om thuis te komen met zulke geweldige foto's van de ijsvogel!!! ( ik kan me voorstellen dat je het verslavend vind , meer, meer....haha!
    Prachtig!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bas,

    Geweldige ervaring moet dat voor je geweest zijn om je eerste ijsvogel te fotograferen. Het smaakt natuurlijk naar meer. En als je eenmaal zo'n plekje gevonden hebt zal blijken dat ijsvogels fotograferen eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is, ze zijn tamelijk honkvast. Mooi gedaan.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen