24 mei 2024

Ik zou Cobie tekort doen als ik deze niet liet zien.

Vogels fotograferen met één oog dat gaat mij slecht af maar gelukkig heeft Cobie
inmiddels de zelfde hobby en dat is heerlijk geniet je er samen nog meer
van en het is heel aanvullend

eerst deed ik alles door elkaar maar dat is niet eerlijk

Dus voortaan maar apart.

ze heeft niks geen cursussen gehad puur zelf gewoon gedaan.

kijk ik zelf heb ook geen technische hoogstandjes

maar het zijn gewoon genietmomentjes die wij laten zien

kijk Cobie kan gewoon vooraan gaan staan b.v. 

en zij krijgt ook meer belangstelling

dat zijn vogels onder elkaar.

ja genieten was het

het lijkt wel of de flamingo,s hier nog meer kleur hadden

Nee ijdel was hij (of zij) niet.

en trots op haar zwarte zwaan.

 

13 opmerkingen:

  1. Wie de foto's ook gemaakt heeft, het is weer een prachtige fotoserie geworden.
    Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie reeks! Een vliegende kraanvogel 🤩. Jullie hebben daar echt een juweeltje in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bas,
    Prachtige foto's zijn dit.
    Leuk dat jullie dezelfde hobby hebben, als jullie samen ergens heen gaan om foto's te maken is dat toch veel gezelliger.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bas,
    Maar dit is toch fantastisch. Heerlijk samen op pad en soms heeft je vrouw Coby, je camera even te pakken. Heel herkenbaar want zo loop ik ook met mijn vrouw..haha..!! Of hebben jullie beiden een camera mee? Het levert je in ieder prachtige beelden op, zoals deze in Avifauna. Want dat had ik alwel gezien.

    Fijne dag.
    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bas, nou mijn complimenten aan Coby voor haar fotografie. Samen zie je meer en genieten wij van jullie belevenissen en foto's.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bas
    het is mooi dat jullie beide fotograferen jullie hebben dan ook mooie foto's,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bas,
    Flugfotos sind mit das schwierigste überhaupt, hat Coby sehr gut hinbekommen, schöne Fotos.
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Bas,
    Geweldig dat Cobie nu ook dezelfde hobby heeft. Het gaat haar goed af! En gelijk vogels in vlucht, dat is best moeilijk!
    Schitterende serie ! Die aap is ook echt een leuke foto Lekker genieten! Dat doe ik ook van jullie uitjes!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne serie Bas en leuk dat jullie beide fotograferen. Samen een hobby delen is natuurlijk super. Complimenten aan Coby voor de vliegbeelden.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's great that Cobie has the same hobby as you. You support each other and going out is enjoyable for both of you. I also really like taking photos but my husband isn't very interested, so it ends up being a little more restricted for me, as he just wants to keep going, not stop.
    Magnificent captures, I especially loved the first photo, it’s fantastic.
    Greetings from Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Un reportaje fantástico, las fotos en vuelo son maravillosas. Enhorabuena Bas, un fuerte abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat heeft ze knap gedaan Bas en dan ook maar meteen vliegende vogels fotograferen, niet het gemakkelijkste. Die laatste van de vliegende kroonkraanvogel is fantastisch gelukt. Wat fijn om samen dezelfde hobby te hebben, geniet je dubbel.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen