13 mei 2024

op naar Avifauna

Op een vrijdagmiddag op naar avifauna  en dan denk je een rustige middag en dat met je
 scootmobiel bleek nog een hele opgave

Maar de dieren werkte beter mee dan de mensen als je geduldig afwacht tot er een plekje vrijkomt dan....schiet er oneens een paar anderen voor die zo nodig eerst moeten. maarja
het was prachtig weer in goed gezelschap dus wat wil je nog meer.

verstoppertje spelen ging niet helemaal goed

en ach al word er naar je gekeken eten is toch veel belangrijker

nee niet naar de make-up afdeling geweest 

niet kijken heb je hem weer 

door het gaas heen fotograferen daar moet ik nog veel voor oefenen

kijk hier kijk je niet overheen

en ze hadden een familie bijeenkomst,ruize gezellig

wat komt hij nou weer doen.

en zij waren aan het oefenen voor een optreden.

zij stalen de show vooral bij de kinderen.

het leek wel alsof hij een oliebad gehad had wat een kleuren.

ja ik hou jullie wel in de gaten hoor.

ik zie hier alles 

ach de ooievaars hadden het druk het nest was bezet ,nou dan bouwen wij toch gewoon
een nest eronder.

en ja je kan lang wachten maar ik laat vandaag niet zien wat ik allemaal kan.
een andere keer nog veel meer maar even rust.

 

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's zijn dit Bas.
    Leuke plek om daar te verblijven.
    De eertse foto is mijn favoriet.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bas,
    schade das du mit deinem Scooter nicht richtig durchgekommen bist, aber dafür hast du ein paar sehr schöne Bilder gemacht.
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voorschieten, nooit beleefd naar een ander toe. Maar je hebt heel leuke foto’s gemaakt. Kleurrijk en feestelijk. Voor elk wat. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maravilloso reportaje, me han gustado mucho todas las fotos. Enhorabuena Bas, un fuerte abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bas,
    Avifauna is een aantrekkelijk park, maar het kan er wel erg druk zijn. Tegenwoordig draait het niet alleen meer om vogels, zoals je gemerkt zult hebben. Veel variatie, heel aantrekkelijk om een er een dag door te brengen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bas,
    Wat een fantastische foto's!! Super leuk.
    Ik kom daar ook regelmatig, dus weet ook de plekjes waar jij deze foto's hebt gemaakt. Erg leuk en het gedeelte daar waar die Ringstaartmaki's lopen vind ik ook erg leuk. Je hebt een mooie reeks gemaakt. Top!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er weer een prachtig beeldverhaal van gemaakt, Bas.
    Ik kan me voorstellen dat je daar volop van hebt genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great to a watch Bas, the Peacock showing and another the with it mother beautiful with three offspring.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. They were certainly very pleasant moments.
    Fantastic photos, I especially loved the 1st photo, an incredible close-up.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Bas, wow dat was genieten van jullie uitje naar Afifauna. Je hebt er prachtige foto's gemaakt. De eerste foto met de vale gier is mijn favoriet.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hooi Bas
    Dat zijn mooie foto's er is veel te zien een mooie plek om je uit te leven .
    Groetjes Herman

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi scherpe foto's Bas. Zonder de andere foto's te kort te doen, is de vale gier toch wel nummer één voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Bas,
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Ondanks dat je wel wat last had van de drukte en mensen die niet echt rekening met elkaar houden. De portretjes vind ik helemaal het einde. Vooral je beginfoto, wow!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo dat is een tochtje naar de dierentuin meer dan waard, je maakte er een prachtige serie Bas. Het kopportretje van de vale gier is prachtig, maar ook de andere soorten heb je er fantastisch op staan.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen